شلیک همزمان ۱۶ فروند موشک بالستیک در مرحله نهایی رزمایش سپاه

در مرحله نهایی رزمایش پیامبر اعظم ۱۷ سپاه، ۱۶ فروند موشک بالستیک در کلاس های مختلف به طور همزمان شلیک و اهداف از پیش تعیین شده را منهدم کردند.
به گزارش ایسنا به نقل از سپاه نیوز؛ مرحله نهایی رزمایش مشترک پیامبر اعظم ۱۷ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با شلیک همزمان ۱۶ فروند موشک برد بلند ،میان برد و کوتاه برد نیروی هوافضای سپاه به سمت اهداف از پیش تعیین شده انجام پذیرفت.
در این مرحله از رزمایش موشک‌های عماد ،قدر ،سجیل ،زلزال دزفول و ذوالفقار مواضع حساس شبیه سازی شده دشمن را با دقت ۱۰۰ درصدی مورد اصابت قرار داده و منهدم کردند.
همزمان با شلیک موشکها، ۱۰ فروند پهپاد هجومی نیروی هوافضای سپاه بطور همزمان از مبدا حرکت و اهداف از پیش تعیین شده را منهدم کردند.
بنابر این گزارش؛ اجرای قابلیت مانور پذیری موشک های سوخت جامد برای عبور از سپرهای دشمن ،شلیک همزمان و اصابت همزمان و ارتقای آمادگی های رزمی از ویژگی‌های بخش نهایی رزمایش پیامبر اعظم ۱۷ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود.
سایر اخبار این روزنامه
دور هشتم مذاکرات احیای برجام و اما و اگرها با چاشنی تهدید نظامی و ارجاع پرونده ایران به شورای امنیت به وین امیدوار باشیم؟ محمدعلی وکیلی یک فنجان چای دردپهلو! علی‌رغم وعده مدیران 48 ساعت تا حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان پس از دو سال تعطیلی، اولین کنسرت به یاد هنرمندان درگذشته کرونا برگزار شد شکسته شدن طلسم کنسرت در پایتخت شلیک همزمان ۱۶ فروند موشک بالستیک در مرحله نهایی رزمایش سپاه برای حفظ جانِ مردم محدودیت‌ها بازگردد خطر شیوع انفجاری «اُمیکرون» دیدار وزیر خارجه عراق با وزیر امور خارجه ایران نقش مهم عراق در مذاکرات تهران- ریاض هشدار جدی فرمانده کل سپاه: صهیونیست ها دست از پا خطا کنند، دستانشان را قطع خواهیم کرد رونمایی از سیاست خارجی جدیدِ ترکیه؛ اردوغان به دنبال چیست؟ بیش فعالی ترکیه با سیاست های نوعثمانی اسلامی: سردار حاجی‌زاده : محسنی اژه‌ای اعلام کرد آمادگی دستگاه قضا برای کاستن از مشکلات حقوقی و قضایی ایتام و خانواده‌های آنها نشاط در جامعه و زیست بهتر