سونامی اُمیکرون در آمریکا، عربستان و سرزمین‌های اشغالی/تمامی فعالیت‌های نظامی صهیونیست‌ها تعطیل شد

 
سرویس خارجی-
چهار گوشه جهان به شدت تحت تاثیر شیوع اُمیکرون قرار گرفته و این گونه جدید رکوردهای جدیدی را از مبتلایان در اروپا، آمریکا و آسیا به ثبت رسانده است. بر اساس گزارش‌ها دیروز با افزایش نگرانی‌ها درباره شیوع اُمیکرون، برای سومین روز پیاپی بسیاری از پروازها در آمریکا لغو شدند. برنامه سفر چندین کشتی کروز مسافرتی نیز در کنار خطوط هوایی آمریکا به دلیل افزایش ابتلا به امیکرون و در آستانه سال جدید میلادی لغو شد.
براساس آماری که در پایگاه اطلاع‌رسانی ردیابی پرواز‌های آمریکا منتشر شده خطوط هوایی تجاری این کشور همچنین تا بعد از ظهر یکشنبه ۱۳۱۸ پرواز در داخل و یا خارج از آمریکا را لغو کرده‌اند.«آنتونی فائوچی»، مسئول ارشد بیماری‌های عفونی آمریکا نسبت به افزایش بیشتر موارد ابتلا در روز‌های آینده به ویژه در میان افرادی که هنوز واکسینه نشده‌اند هشدار داده و گفته این موج بیمارستان‌های را بیش از پیش تحت فشار قرار می‌دهد. با افزایش موارد ابتلا خطوط هوایی آمریکا با کمبود نیروی شدید مواجه شده‌اند چراکه بسیاری از کارمندانشان که درگیر این سویه جدید ویروس کرونا هستند مجبور به قرنطینه هستند.


توقف فعالیت‌های نظامی در فلسطین اشغالی
در فلسطین اشغالی نیز دفتر نفتالی بنت، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرده که نتیجه تست کرونای نخست‌وزیر این رژیم منفی است با این وجود ‌به منظور اقدامی پیشگیرانه در قرنطینه خواهد ماند.اوایل روز یکشنبه دفتر نفتالی بنت از ابتلای «میشل بنت» دختر ۱۴ ساله وی به کرونا خبر داد و اعلام کرد بنت در جلسه‌ای که دولتش در جولان اشغالی برگزار کرده، شرکت نکرد. به گزارش ایسنا همزمان ارتش رژیم صهیونیستی تصمیم گرفت در دوره فعلی و به دلیل گسترش «امیکرون» هرگونه فعالیت نظامی به ویژه مانورها و رزمایش‌های گسترده را لغو و متوقف کند.
افزایش 3 برابری مبتلایان در عربستان
در عربستان نیز وزارت بهداشت سعودی اعلام کرد که تعداد مبتلایان به ویروس کرونا نسبت به هفته گذشته ۳.۵ برابر افزایش یافته است. به گزارش تسنیم عربستان سعودی شاهد افزایش مداوم و قابل توجه روزانه موارد ابتلا به ویروس کرونا است، به طوری که این شاخص در روز یکشنبه به 389 مورد رسیده که در عرض یک هفته حدود 3.5 برابر افزایش یافته است.پایگاه «الخلیج الجدید» به نقل از وزارت بهداشت عربستان نوشت که نتیجه کلی موارد ابتلا به ویروس کرونا در این کشور طی روز یک شنبه 389 مورد در مقایسه با 332 مورد در جمعه و 325 مورد شنبه افزایش یافته و مجموع موارد ابتلا در این کشور به 552795 مورد رسیده که اوضاع جسمانی 33 بیمار وخیم است. «محمد العبد العالی» سخنگوی وزارت بهداشت عربستان در نشست خبری روز یکشنبه خود گفت: تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در هفته‌های آتی افزایش می‌یابد.عربستان نخستین کشور حوزه خلیج‌فارس بود که از ثبت اُمیکرون خبر داد.
سایر اخبار این روزنامه
صادرات رونق گرفت/ پادوهای آمریکا به دست و پا افتادند چرا بانیان وضع موجود نباید باشند(یادداشت روز) اخبار ویژه سونامی اُمیکرون در آمریکا، عربستان و سرزمین‌های اشغالی/تمامی فعالیت‌های نظامی صهیونیست‌ها تعطیل شد تعداد فوتی‌های روزانه کرونا در کشور به 34 نفر کاهش یافت دیدار خانواده شهید «محمد رستم» با پیکر مطهر فرزندشان پس از ۳۸ سال شبکه الجزیره: حمله شبیه‌سازی شده به دیمونا با دقت بسیار بالا انجام شد قبل از دستکاری اسناد توسط گروهک موسوم به «جمعیت امام علی (ع)»! از آنها عکس و فیلم گرفته بودیم ترحم به کسانی‌که با زور و تهدید اموال مردم را سرقت می‌کنند ظلم به مردم است شیفته آیت‌الله خامنه‌ای هستم، به زودی به ایران می‌روم روایت بانویی که با همت و پشتکار از کلاس‌های نهضت به کارشناسی ارشد رسید هاآرتص: روسیه، چین و ایران می‌دانند نظم آمریکایی به پایان رسیده است کمپین ‌سازی با چاشنی اعتراض‌ شگرد جدید تخریب و فضا ‌سازی علیه دولت صادرات رونق گرفت/ پادوهای آمریکا به دست و پا افتادند صادرات رونق گرفت/ پادوهای آمریکا به دست و پا افتادند