استقلال به وزارت صمت رسید، پرسپولیس به وزارت اقتصاد سرخابی ها با مالکان جدید در راه آسیا

با تغییر مالکیت دو باشگاه پرسپولیس و استقلال، برخی امیدوارند مشکل مجوز حرفه‌ای این باشگاه توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا حل شود.
به گزارش ایسنا، بر اساس نامه AFC به به باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس، این دو باشگاه تا ساعت ۱۵:۲۹ (۲۳:۵۹ به وقت مالزی) روز دوشنبه فرصت داشتند تا آخرین پاسخ‌های خود را درباره ابهامات کنفدارسیون فوتبال آسیا پیرامون مجوز حرفه‌ای ارائه کنند.
در همین ارتباط صبح روز گذشته مالکیت باشگاه‌های استقلال به وزارت صمت و پرسپولیس به وزارت امور اقتصادی و دارایی واگذار شد تا مشکل مالکیت مشترک این دو باشگاه حل شود.
از طرف دیگر این دو باشگاه با استناد به ماده ۲۱۶ مکرر، اعتراض خود را درباره بدهی مالیاتی ارائه کردند و به همین خاطر وضعیت بدهی مالیاتی آنها به حالت تعویق درآمده است.
کاظم اولیایی عضو کمیته بدوی صدور مجوز حرفه‌ای در گفت‌وگو با ایسنا کاظم اولیایی در گفت‌وگو با ایسنا با تایید این خبر اظهار کرد: مشکل اساسی این باشگاه‌ها بدهی و مباحث مالی است. درست است که سه باشگاه پرسپولیس، استقلال و گل‌گهر برخی بدهی‌ها را پرداخت کرده‌اند اما به موقع پرداخت نکرده‌اند، یعنی تا تاریخ ١٠ شهریور پرداخت نشده است. ما در همان ابتدا که مباحث حقوقی و مالی این باشگاه‌ها را بررسی کردیم، این موضوعات را تایید نکردیم تا چه رسد که به مراحل بعدی همچون بازدید از ورزشگاه‌ها برسیم. به همین خاطر می‌گویم مشکل اساسی این باشگاه‌ها داشتن بدهی است.
سایر اخبار این روزنامه
نقش دستفروشی در اقتصاد خرد و حیات شهری چیست؟ دست‌هایی برای فروش ژوبین صفاری درس‌هایی از ماجرای محصولات مرجوعی اظهارات تهدیدآمیز غربی‌ها غیرسازنده است ضرب الاجل پنهان مذاکرات وین آیا قیمت افسارگسیخته کاغذ، مرگ رسانه‌های کاغذی را به دنبال خواهد داشت؟ نفس‌های آخر کاغذی‌ها؟ رئیس کمیسیون مشترک طرح صیانت از رسانه‌ای شدن گزارش مرکز پژوهش‌ها انتقاد کرد جمع بندی روی نسخه جدید طرح «صیانت» استقلال به وزارت صمت رسید، پرسپولیس به وزارت اقتصاد سرخابی ها با مالکان جدید در راه آسیا چه کسانی برای قتل اجیر می‌شوند؟ آدمکش‌های اجاره‌ای «ابتکار» اما و اگرهای اجرای طرح نهضت ملی مسکن را بررسی کرد مسیرِ سخت برای ساخت مسکن رئیس قوه قضائیه: حین بازرسی منزل متهم نباید برای خانواده او دلهره ایجاد شود خطیب‌زاده اعلام کرد آماده‌ایم تا زمان رسیدن به نتیجه در وین بمانیم سفر بی‌بازگشت پرندگان مهاجر فریاد «قو»ها در مسلخ بی‌رحمی برندگان و بازندگان اقتصاد جهانی در دوران شیوع کرونا وزیر نفت: بنزین گران نمی‌شود ۱۵ لیتر بنزین ۱۵۰۰ تومانی برای هر کارت ملی