۹ دی ۸۸ ختم دائمی کودتا‌های مخملی

در بین وقایع اتفاقیه در کشور کمتر حادثه و رخدادی مانند فتنه سال ۱۳۸۸ بر کشور تأثیر گذاشته و بر فضای عمومی کشور سایه افکنده است. بی‌شک سال ۸۸ یکی از مهم‌ترین مقاطع تاریخ انقلاب اسلامی و در نوع خود یکی از عبرت‌انگیز‌ترین و درس آموزترین اتفاقات دهه‌های گذشته است. فتنه آن سال یک فتنه معمولی و صرفاً یک هماورد و مبارزه انتخاباتی نبود و از پیچیدگی خاصی برخوردار بود.
مقدمات فتنه ۸۸ از سال ۱۳۸۵ تدارک دیده شد و در سال ۱۳۸۸ به اجرا درآمد. جورج سوروس پس از فروپاشی شوروی سابق با الهام‌گیری از نظریات ساموئل هانتینگتون و فرانسیس فوکویاما، پرچم ایجاد دهکده جهانی به کدخدایی امریکا را برافراشته و به عنوان یکی از سرمایه‌داران بزرگ امریکایی با سرمایه ۸ میلیارد دلاری، قویاً در پی یکپارچه‌سازی نظام لیبرال سرمایه‌داری در جهان، نسخه کودتا‌های مخملین و رنگی را به رشته تحریر درآورده و بنیاد وی (بنیاد سوروس) مسئولیت عملیاتی کردن ایده و نظریه وی در تمام کشور‌های جهان را به عهده گرفت.
از دیدگاه هیئت حاکمه امریکا که سرمست از موفقیت در فروپاشی شوروی با کمک انگلستان بودند، رهایی از شوروی به عنوان قبله بلوک شرق و تفکرات سوسیالیستی و کمونیستی فرصت مناسبی بود با عملیاتی ساختن مدل کودتا‌های رنگی علاوه بر همه‌گیری و تثبیت نظام لیبرالیسم اقتصادی در کشور‌های بلوک شرق، این مدل را در ایران نیز عملیاتی کنند و همزمان جمهوری اسلامی ایران و تفکر انقلاب اسلامی را به عنوان بزرگ‌ترین مانع تحقق لیبرال‌سرمایه‌داری از پیش پای خود بردارند.
اهداف همه کودتا‌های رنگی رخ داده در ۱۶کشور جهان: «استقرار و حاکمیت تفکر لیبرال سرمایه‌داری»، «ایجاد تغییر در باور‌های مردم»، «تغییر در گرایش‌ها و احساسات جامعه» و «تغییر در رفتار مردم» و در یک کلمه فرهنگ‌سازی مبتنی بر الگوی زیستی و سبک زندگی غربی بوده و است. نظام سرمایه‌داری غرب اهداف کودتا‌های رنگی را بر بستر انتخابات و با شعار دموکراسی‌خواهی، در حوزه جنگ‌شناختی دنبال کرده و با استفاده از ظرفیت امپراتوری رسانه‌ای و ظرفیت عظیم فضای مجازی و بهره‌گیری از شیوه‌های دامن زدن به نافرمانی مدنی و ایجاد اغتشاش و ناامنی در پی فروپاشی ادراکی و فروپاشی از درون بوده و است.


مستندات فراوان نشان می‌دهد در انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری، فتنه‌ای بزرگ از خارج از مرز‌ها و توسط سرویس‌های جاسوسی غرب، به صورت سازمان‌یافته و کاملاً مهندسی‌شده طراحی و هدایت شده بود. در حقیقت فتنه ۸۸ یک کودتای تمام‌عیار امریکایی بود؛ کودتایی که امریکایی‌ها با الهام‌گیری از انقلاب مخملین چکسلواکی در سال ۱۹۸۹ میلادی، ابتدا در جمهوری‌های استقلال‌یافته در کشور‌های مشترک‌المنافع شوروی سابق (چکسلواکی، گرجستان، اوکراین و قرقیزستان) بر بستر انتخابات با هدف تحقق لیبرال‌سرمایه‌داری و با اسم رمز تقلب به اجرا گذاشته و موفق به روی کارآوردن فرد یا جریان غرب‌گرا و معتقد به لیبرال‌سرمایه‌داری غربی شده بودند و حالا به پیاده‌سازی تجربیات خود در ایران با اسم رمز تقلب در انتخابات ایران پرداخته و در پی براندازی انقلاب اسلامی و تبدیل جمهوری اسلامی ایران به جمهوری مسلمانان و مانند سایر کشور‌های اسلامی بودند که در صورت موفقیت، عملاً محور مقاومت نیز تهدید به نابودی می‌شد.
کودتا و فتنه سبز اسلام امریکایی در ایران به رغم به میدان آوردن همه ظرفیت‌های رسانه‌ای، شبکه نفوذی‌ها، احزاب فرصت‌طلب و غرب‌باور، سازمان‌های خصوصی مردم‌نهاد، سفارتخانه‌های کشور‌های غربی در ایران، روشنفکران غرب باور و پول‌پاشی و حمایت‌های گسترده مادی، معنوی و سیاسی فراوان و تلاش گسترده هفت ماهه عوامل و شبکه همکار غرب در داخل برخلاف کشور‌های دیگر بالاخره در ۹دی ماه ۱۳۸۸ با شکست سنگین و مفتضحانه مواجه شد. غرب مثل همیشه درباره ایران دچار اشتباه فاحش محاسباتی شده و قدرت فرهنگ ملی ایران متأثر از «اسلام ناب محمدی»، «فرهنگ علوی»، «فرهنگ فاطمی»، «فرهنگی عاشورایی و حسینی» و «فرهنگ انتظار امیدبخش مهدوی» را در برآورد‌های خود نادیده گرفته و به جنجال‌آفرینی و هیاهوی تبلیغاتی شبکه همکار خود در ایران اعتماد کرد و در واقع اقدام بی‌منطق و خلاف فرهنگ ملی آشوبگران به خیمه‌های عاشورایی مردم، تیر خلاص به این کودتای امریکایی زده شد و با جوشش غیرت و خروش مردم عزادار در نهم دی ماه ۱۳۸۸ بساط فتنه به دست مردم به کلی برچیده شد.
غرب طی ٤۳سال گذشته ظرفیت‌های انقلاب اسلامی و نقاط قوت و فرصت‌های بی‌بدیل در اختیار ملت ایران نظیر ولایت فقیه، جایگاه دین در وحدت ملی، جایگاه اقامه عزای حسینی، ارادت مردم ایران اعم از شیعه و سنی به اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع) را هیچ گاه در برآورد‌های خود به حساب نیاورده و همین تغافل و جهل مرکب همواره سبب شکست طرح‌های براندازانه و فتنه‌گون غرب علیه ملت ایران شده است.
امریکا برای تحقق نظم نوین جهانی به کودتا‌های مخملین و رنگی دل بسته بود و شکست فتنه اسلام امریکایی در نهم دی ماه ۱۳۸۸ همه برنامه‌ریزی امریکا را به هم ریخته و در حقیقت سرآغازی بر شکست برنامه نظم نوین جهانی به رهبری امریکا نیز تلقی می‌گردد. امریکایی‌ها بعد از نهم دی‌ماه مجبور به تغییر راهبرد خود در منطقه غرب آسیا شدند و با تولید، سازماندهی، آموزش، تجهیز، حمایت و هدایت داعش و سایر گروهک‌های تروریستی کوچک و بزرگ در کشور‌های غرب ایران و با طراحی جنگ‌های نیابتی، سعی در نابودی جمهوری اسلامی ایران، ایجاد خاورمیانه جدید و نابودی محور مقاومت داشتند، اما درست زمانی که بر اساس برآورد‌های متوهمانه غرب از اوضاع داخلی ایران به ترور سردار فاتح دل‌ها و مرد میدان شهید سلیمانی اقدام نمودند، با حضور غیرقابل باور و فراگیر مردم در تشییع جنازه آن شهید مواجه شدند و شکستی به مراتب سنگین‌تر از نهم دی‌ماه ۸۸ در کارنامه سیاه خود ثبت کردند و مقدمات خروج قطعی از منطقه غرب آسیا و نابودی هژمون امریکا رقم زده شد.