اسیدپاش شهریار دستگیر شد اما...

اگرچه با تدبیر پلیس، اسیدپاش دستگیر شده اما کاربران شبکه‌های اجتماعی از نگرانی‌های خود می‌گویند
آفتاب یزد- گروه شبکه: صبح روز سه شنبه فردی به سه زن در پارک شهرک مریم شهریار اسید پاشید. در این راستا مهدی سرپناه معاون اجتماعی نیروی انتظامی غرب استان تهران می‌گوید: «این اتفاق توسط فردی که ماسک به صورت داشته انجام گرفته که حالت روحی و روانی نداشته است. اما این سه خانم برای ورزش صبحگاهی به بوستانی در شهرک «مریم» شهریار رفته بودند که مورد حمله اسیدپاشی قرار گرفتند. این افراد، توسط فردی از پشت مورد حمله با اسید قرار گرفته و بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد یکی از زنان از ناحیه پشت پا و دست دچار سوختگی شده و ۲ نفر دیگر فقط لباس‌هایشان سوخته است. به دلیل لباس‌های ضخیمی که تن خانم‌ها بوده است آسیب جدی به آن‌ها وارد نشده و فقط یکی از آن‌ها دچار سوختگی جزیی شده که به بیمارستان منتقل شد. »
> دستگیری اسیدپاش
خوشبختانه فرد اسیدپاش خیلی زود توسط پلیس دستگیر شد. در این راستا سردار کیوان ظهیری فرمانده انتظامی غرب استان تهران می‌گوید: «با تلاش همکارانم در شهرستان شهریار، مردی که در بوستان شهرک مریم شهرستان شهریار به سه خانم اسیدپاشی کرده بود، دستگیر شد. متهم دارای سابقه سرقت، تخریب و حمل موادمخدر را دارد و اخیرا از کمپ ترک اعتیاد آزاد شده است.» فرمانده انتظامی غرب استان تهران افزود:


با کسانی که چنین رفتاری از آن‌ها سر می‌زند برخورد جدی و قاطعانه‌ای خواهیم داشت و از مواضع مردمی به هیچگاه عقب‌نخواهیم نشست، لذا شهروندان با آرامش خاطر اقدام به تردد در سطح شهر کنند.
> واکنش کاربران
اگرچه فرد اسیدپاش دستگیر شده است اما رفتار او باعث نگرانی‌هایی در میان افراد جامعه شده است.
یکی از کاربران در این باره نوشته است: «چرا کاری می‌کنید که آدم جرات نکنه تو خیابون راه بره؟ چرا باید از سایه خودمونم بترسیم؟ چرا باید نگران خفت گیری، تجاوز و از همه اینا بدتر اسیدپاشی هم باشیم؟»
دیگری نوشت: «من که حتی تو پیاده رو شلوغ هم با ترس راه میرم».
کاربر دیگری گفته است: «من حتی از پارک رفتنم وحشت دارم».
یکی دیگر از کاربران اینطور می‌نویسد: «من از وقتی که ماجرای اسیدپاشی اصفهان پیش اومد دیگه حتی یکبار هم شیشه ماشین رو موقع رانندگی پایین نکشیدم. همیشه از شدت ترس و استرس یا کولر زدم یا فن ماشین رو روشن کردم و امروز وقتی از دویدن صبحم برگشتم خونه، اولین خبری که دیدم اسیدپاشی به زنان حین ورزش صبحگاهی‌شون بود».
فرد دیگری نوشته است: «یه روز صبح از خواب بیدار میشی و زندگیت مثل قبل نیست! همه چیت به دلیلی که نمیدونی
از بین میره!»