پیام تسلیت رئیس جمهور، معاون اول و ... به مناسبت درگذشت فرزند سخنگوی دولت

رئیس جمهور در پیامی درگذشت فرزند علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت را تسلیت گفت. آیت الله سید ابراهیم رئیسی در این پیام، درگذشت اندوهبار فرزند سخنگوی دولت را تسلیت گفت.متن این پیام بدین شرح است:
انالله و انا الیه راجعون
جناب آقای دکتر علی بهادری جهرمی
سخنگوی محترم دولت


درگذشت اندوهبار فرزند دلبندتان موجب تاثر اینجانب گردید. با ابراز همدردی، فقدان آن عزیز سفر کرده را تسلیت می گویم و از درگاه خداوند برای شما و خانواده، آرامش، صبوری و بردباری بر این مصیبت را مسئلت دارم.
سید ابراهیم رئیسی
رئیس جمهوری اسلامی ایران
> پیام تسلیت معاون اول رئیس جمهور
معاون اول رئیس جمهور نیز با صدور پیامی در گذشت فرزند دکتر بهادری جهرمی سخنگوی دولت را تسلیت گفت.
متن پیام دکتر مخبر به شرح ذیل است:
وَبَشِّرِ الصَّابرِینَ الَّذینَ اِذَا اَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوا اِنَّا لِلَّهِ وَ اِنَّا اِلَیْهِ رَاجِعُون
جناب آقای دکتر علی بهادری جهرمی
سخنگوی‌محترم دولت
خبر درگذشت فرزند دلبندتان موجب تاثر‌ و تاسف شد.
بدینوسیله این مصیبت را تسلیت عرض نموده و برای جنابعالی و خانواده محترم از درگاه خداوند متعال صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌کنم.
ان‌شاءلله روح آن عزیز سفر کرده قرین رحمت الهی باشد.
محمد مخبر
معاون اول رئیس جمهور پیام تسلیت وزیر امور خارجه
جناب آقای دکتر علی بهادری جهرمی، درگذشت اندوهناک فرزند دلبندتان را از صمیم قلب تسلیت عرض کرده و برای آن نوگل از دست رفته رحمت و غفران الهی و برای جنابعالی، همسر محترم و خانواده معزز داغدار، صبر در این مصیبت سترگ از خداوند متعال خواستارم.
پیام تسلیت وزیر نفت
جواد اوجی، وزیر نفت با انتشار پیامی درگذشت فرزند علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت را تسلیت گفت. متن کامل این پیام به شرح زیر است:
بسم‌الله الرحمن الرحیم
وَلَنَبْلُوَنَّکُمْ بِشَیْءٍ مِنَ الْخَوْفِ وَالْجُوعِ وَنَقْصٍ مِنَ الْاَمْوَالِ وَالْاَنْفُسِ وَالثَّمَرَاتِ وَبَشِّرِ الصَّابِرِینَ. الَّذِینَ اِذَا اَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوا اِنَّا لِلَّهِ وَاِنَّا اِلَیْهِ رَاجِعُونَ.
برادر گرانقدرم جناب آقای دکتر بهادری جهرمی
داغ از دست دادن فرزند، داغی نیست که به آسانی قابل التیام باشد، اما همان‌گونه که در مصحف شریف آمده است، خداوند متعال مومنان را به دردها و سختی ها
می آزماید و به صابران بشارت داده است. این‌جانب مصیبت از دست دادن فرزند دلبندتان را به شما تسلیت عرض نموده و برای شما و خانواده محترمان از درگاه خداوند صبر و شکیبایی بر این مصیبت سخت را مسئلت می‌نمایم. که دعا و درخواستی بهتر از آن نمی‌شناسم.
پیام تسلیت رئیس سازمان انرژی اتمی ایران
مهندس محمد اسلامی، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در پیامی به دکتر علی بهادری جهرمی درگذشت فرزند وی را تسلیت گفت. متن این پیام به شرح زیر است:
اِنَّا لِلَّهِ وَاِنَّا اِلَیْهِ رَاجِعُونَ
برادر گرامی جناب آقای دکتر علی بهادری جهرمی سخنگوی محترم دولت سیزدهم
با سلام و درود؛ درگذشت غم‌انگیز فرزند گرامی جنابعالی موجب اندوه و تاثر فراوان اینجانب گردید.از درگاه حضرت احدیت برای آن عزیز سفر کرده به سرای باقی، آرامش ابدی و برای جنابعالی و خانواده معزز صبر و شکیبایی مسئلت می‌نمایم.
پیام تسلیت وزیر علوم
محمدعلی زلفی‌گل، وزیر علوم تحقیقات و فناوری در پیامی، درگذشت فرزند علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت را تسلیت گفت. اِنَّا لِلَّهِ وَاِنَّا اِلَیْهِ رَاجِعُونَ
برادر ارجمند جناب آقای دکتر بهادری جهرمی
از شنیدن خبر درگذشت فرزند دلبندتان بسیار متاسف و متاثر شدم. داغ از دست دادن فرزند، داغی بس بزرگ و سهمگین است که تنها آفریدگار متعال می‌تواند با صبر و شکیبایی که در دل انسان می‌نهد آن را التیام بخشد، همان خداوندی که بندگان مومنش را به درد و سختی می‌آزماید، به صبوری نیز
بشارت می‌دهد. این‌جانب نیز این مصیبت بزرگ را به جنابعالی و خانواده محترم تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال صبر و شکیبایی بر این مصیبت سخت مسئلت می‌نمایم. جایگاه آن آفریده کوچک و پاک خداوند قطعا بهشت برین است.
پیام تسلیت رئیس کل بانک مرکزی
وَبَشِّرِ الصَّابرِینَ الَّذینَ اِذَا اَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوا اِنَّا لِلَّهِ وَ اِنَّا اِلَیْهِ رَاجِعُون
جناب آقای دکتر بهادری جهرمی، سخنگوی محترم دولت با نهایت تاسف و تالم اطلاع یافتم که به حکم تقدیر الهی، در غم جانگداز درگذشت فرزند عزیز و دلبندتان به سوگ نشسته‌اید. اینجانب ضمن عرض تسلیت و ابراز همدردی با جنابعالی و خانواده محترم، از درگاه یگانه هستی بخش برای آن مرحومه مغفوره، رحمت و آرامش ابدی و رضوان الهی و برای شما و خانواده محترم صبر جمیل مسئلت می‌نمایم.
پیام تسلیت رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور با صدور پیامی در گذشت فرزند دکتر بهادری جهرمی سخنگوی دولت را تسلیت گفت.متن پیام دکتر میثم لطیفی به این شرح است:
انالله و انا الیه راجعون برادر ارجمند جناب آقای دکتر بهادری جهرمی
هم اینک که در مصیبت بزرگ از دست دادن فرزند دلبندتان به سوگ نشسته‌اید، ما نیز متالم و غمگینیم، مصیبتی چنان بزرگ که هیچ واژه‌ای تسلی بخش وجود آزرده شما و خانواده محترم نخواهد بود، اما چه می‌توانیم جز فرو آوردن سر تسلیم در مقابل خواست پروردگار. همانا که او جان می‌بخشد و به حکمت می‌ستاند.اینجانب را در این غم بزرگ شریک بدانید، شاید تسلایی باشد برای داغی که به دلتان نشست. از درگاه ایزد منان برای شما و خانواده محترمان صبری جزیل خواستارم تا بتوانید این داغ عظیم را تحمل نمایید.
میثم لطیفی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور
پیام تسلیت معاون اجرایی رئیس جمهور
معاون اجرایی رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری با صدور پیامی در گذشت فرزند دکتر بهادری جهرمی سخنگوی دولت را تسلیت گفت.متن پیام دکتر مرتضوی به شرح ذیل است:
بسمه تعالی
اِنَّا لِلَّهِ وَ اِنَّا اِلَیْهِ رَاجِعُون
جناب آقای دکتر علی بهادری جهرمی سخنگوی‌محترم دولت
بدینوسیله مصیبت از دست دادن فرزند دلبندتان را تسلیت عرض نموده و برای جنابعالی و خانواده محترمتان از درگاه خداوند متعال صبر جمیل مسئلت دارم.
اینجانب را نیز در این غم بزرگ شریک بدانید.
پیام تسلیت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی
انا لله و انا الیه راجعون
برادر ارجمند جناب آقای دکتر علی بهادری جهرمی با نهایت تاسف و تاثر درگذشت کودک دلبندتان را صمیمانه تسلیت می گویم. داغ فرزند مصیبتی بزرگ و آزمونی دشوار است که جز با تسلیم و رضا در برابر مشیت پروردگار عالم، آرام نمی گیرد. ضمن ابراز همدردی با جنابعالی و خانواده محترم، از خداوند متعال برای بازماندگان معزز طلب صبر و بردباری می نمایم
پیام تسلیت وزیر امور اقتصادی و دارایی
«انالله و انا الیه راجعون»
جناب آقای دکتر بهادری جهرمی سخنگوی محترم دولت
ضایعه دردناک درگذشت فرزند دلبندتان موجب تاثر و اندوه فراوان گردید.
اینجانب ضمن ابراز همدردی، فقدان آن عزیز سفر کرده را به جنابعالی و خانواده محترمتان تسلیت می گویم و از درگاه خداوند متعال برای شما، همسر مکرمه تان و سایر وابستگان، صبر و بردباری مسئلت دارم.
پیام تسلیت وزیر کشور
در پی درگذشت فرزند سخنگوی دولت، پیام تسلیت دکتر احمد وحیدی وزیر کشور منتشر شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، متن پیام تسلیت وزیر کشور به سخنگوی دولت بدین شرح است:
انالله و انا الیه راجعون
برادر گرامی جناب آقای دکتر علی بهادری جهرمی سخنگوی محترم دولت
بدینوسیله مصیبت از دست دادن فرزند دلبندتان را تسلیت عرض نموده و برای جنابعالی و خانواده محترمتان از درگاه خداوند متعال صبر جمیل مسئلت دارم.
پیام تسلیت وزیر ورزش
وزیر ورزش و جوانان طی پیامی درگذشت فرزند دلبند آقای علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت را تسلیت گفت.در متن پیام تسلیت دکتر سیدحمید سجادی آمده است: جناب آقای علی بهادری جهرمی سخنگوی محترم دولت سیزدهم
درگذشت ناباورانه فرزند دلبندتان موجب تاسف و تاثر شد. این مصیبت وارده را به جنابعالی تسلیت می‌گویم و برای آن عزیز سفر کرده آرامش ابدی و برای شما و خانواده محترم‌تان صبر و شکیبایی از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.
پیام تسلیت وزیر نیرو
«انالله و انا الیه راجعون»
جناب آقای دکتر بهادری جهرمی سخنگوی محترم دولت با کمال تاثر، ضایعه درگذشت فرزند دلبندتان را از صمیم قلب تسلیت عرض می‌کنم. اینجانب ضمن ابراز همدردی، از درگاه باری تعالی برای آن عزیز سفر، علو درجات و محشور شدن با سیدالشهدا(ع) و برای جنابعالی و خانواده محترم‌تان صبر، اجرا و دوام توفیق مسئلت دارم.
پیام تسلیت وزیر راه و شهرسازی
باسمه تعالی
و بشّر الصّابرین الّذین اذا اصابتهم مصیبه قالوا انّا للّه و انا الیه راجعون
برادر ارجمند جناب آقای دکتر بهادری جهرمی
سخنگو و رئیس محترم شورای اطلاع رسانی دولت از شنیدن مصیبت بزرگ درگذشت فرزندتان، بسیار متاثر شدم. این ضایعه تلخ را به شما و همسر گرامی‌تان و وابستگان تسلیت می گویم.ازخداوند یکتا رحمت و آمرزش ابدی برای آن فرشته کوچک و پاک الهی همراه با طول عمر بازماندگان، صبر، اجر و توفیقات معنوی آرزومندم.
حضرت پروردگار به حضرتعالی و خانواده محترم صبر بدهد.خدایش بیامرزد.
پیام تسلیت وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی
حجت‌الله عبدالملکی، وزیر تعاون و کار طی توییتی نوشت: ‏باخبر شدم که برادر، دوست و همکار عزیزم جناب آقای دکتر بهادری جهرمی، سخنگوی محترم دولت در غم از دست دادن فرزندشان عزادار شده‌اند؛ تلخی این واقعه فراتر از آن است که درچند عبارت بگنجد؛ برای فرزندشان غفران الهی و برای ایشان صبرجمیل در این مصیبت و آزمایش الهی، مسئلت دارم.
پیام تسلیت وزیر آموزش و پرورش
یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش در پی درگذشت فرزند علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت پیام تسلیتی صادر کرد. متن پیام یوسف نوری به شرح زیر است:
وَبَشِّرِ الصَّابرِینَ الَّذینَ اِذَا اَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوا اِنَّا لِلَّهِ وَ اِنَّا اِلَیْهِ رَاجِعُون جناب آقای دکتر علی بهادری جهرمی؛ سخنگوی‌ محترم دولت
با سلام و تحیت؛ خبر درگذشت فرزند دلبندتان، موجب تاثر و تاسف اینجانب شد.
ضمن ابراز همدردی، این ضایعه و مصیبت اندوهگین را خدمت حضرتعالی و خانواده محترم تسلیت عرض نموده، از پیشگاه خداوند رحمان برای آن فرشته آسمانی؛ رحمت واسعه و غفران الهی و برای سایر بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت می نمایم.»
پیام تسلیت وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی
برادر عزیزم جناب آقای بهادری جهرمی؛ سخنگوی محترم دولت؛ضایعه‌ی غمبار درگذشت فرزند دلبندتان موجب تاثر و تاسف شدید شد.همه از آن خداییم و بسوی او بازمیگردیم.یقین دارم جنابعالی و همسر بزرگوار و سایر اقوام و خویشاوندان از این آزمایش سخت الهی سربلند بیرون خواهید آمد .تسلیتم را بپذیرید.
پیام تسلیت معاون پارلمانى رئیس جمهور
هو الحی و ما کان لنفس ان تموت الا باذن الله
جناب آقای دکتر بهادرى جهرمى سخنگوى محترم دولت
با سلام درگذشت غم انگیز فرزند عزیز و دلبندتان را تسلیت عرض مى نمایم و دعا مى کنم در این مصیبت جانکاه، خداوند کریم و حکیم به جنابعالى و خانواده گرامى، صبر جمیل و اجر جزیل عنایت کند.استعینوا بالصبر و الصلاه ان الله مع الصابرین
پیام تسلیت مرکز ارتباطات وزارت صمت
جناب آقای دکتر علی بهادری جهرمی سخنگوی محترم دولت
ضایعه غم انگیز درگذشت فرزند دلبندتان موجب تاثر و تالم فراوان گردید.
ضمن عرض تسلیت و ابراز همدردی با جنابعالی ، از در گاه ایزد منان، برای آن عزیز از دست رفته رحمت واسعه و برای صاحبان مصاب صبر ، سلامتی و شکیبایی را مسئلت می نماییم.
پیام تسلیت رئیس جمعیت هلال احمر
باسمه تعالی
و بشّر الصّابرین الّذین اذا اصابتهم مصیبه قالوا انّا للّه و انا الیه راجعون
برادر گرامی ‏جناب آقای دکتر علی بهادری جهرمی‏ سخنگوی محترم دولت
با سلام و تعزیت مصیبت وارده به جنابعالی، موجب تالم و اندوه این جانب شد.‏
از صمیم قلب، خود را در غم بزرگ شما شریک می‌دانم و برای شادی روح فرزند ‏دلبندتان در پیشگاه پروردگار دعا می‌کنم. ‏ان شاء الله روح پاک آن فرشته کوچک در سایه توجهات خانم حضرت فاطمه زهرا (س) ‏غرق نور و آرامش باشد. با تسلیت دوباره، برای جنابعالی و همسر محترمتان، صبر جمیل ‏و اجر جزیل از خداوند خواستارم.
پیام تسلیت رئیس کمیته امداد
رئیس کمیته امداد در پیامی درگذشت فرزند سخنگوی دولت را تسلیت گفت. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، متن تسلیت سید مرتضی بختیاری به شرح زیر است: برادر ارجمند جناب آقای دکتر بهادری جهرمی خبر درگذشت فرزند عزیزتان موجب تاثر گردید، این ضایعه مولمه را خدمت حضرتعالی و همسر بزرگوارتان تسلیت عرض می‌نمایم، این عزیز سفر کرده ذخیره شما در آن دنیا خواهد بود.