سپاه: «غلام شه بخش» کشته شد

روابط عمومی قرارگاه قدس از هلاکت غلام شه بخش و ۵ شرور مسلح دیگر در درگیری با رزمندگان این قرارگاه در منطقه جنوب شرق کشور خبر داد.
به گزارش ایسنا، روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در پی درگیری‌های چند روز اخیر رزمندگان قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در جنوب شرق کشور، امروز شنبه ۱۱ دیماه ۱۴۰۰ رزمندگان این قرارگاه با رصد دقیق و عملیات پیچیده اطلاعاتی موفق به شناسایی مخفیگاه و مقر استقرار تعدادی از اشرار مسلح معروف در منطقه عمومی کورین استان سیستان و بلوچستان شدند.
این اطلاعیه می‌افزاید: در این درگیری شدید “غلام شه بخش “ همراه با ۵ شرور مسلح دیگر به هلاکت رسیده و ۵ تن از آنان نیز زخمی شدند. همچنین مخفیگاه و مقر اشرار مسلح بطور کامل منهدم گردید.
در این درگیری که در جوار یکی از روستا‌های منطقه انجام پذیرفت تعداد سه تن از رزمندگان بومی و بسیجی مدافع امنیت مردم که برای نجات خانواده‌های که اشرار به عنوان سپر انسانی خود قرار داده بودند به شهادت رسیدند.
سایر اخبار این روزنامه
برای زلزله بزرگتر از ۵.۶ تهران باید در وضعیت هشدار باشیم زمین‌لرزه تهران از رویا تا واقعیت علیرضا صدقی گفت‌وگو تنها راهکار موجود «ابتکار» به بررسی وضعیت بازار سرمایه پرداخت سهام‌داران سردرگم، اسیر بورس بلاتکلیف چرا فیلم‌های سینمای ایران در چند سال اخیر به چند سبک خاص محدود شده‌اند؟ دور بسته فیلم‌های تکراری کل‌کل‌های بیهوده مدیران رسانه‌ای سرخابی در فضای مجازی استقلال و پرسپولیس در تسخیر پوپولیسم! شروط اصلاح اوضاع بنزین چیست؟ همه پیچیدگی‌های طرح بنزین برای همه سردار قاآنی: شهید سلیمانی ارتباط خوبی بین دیپلماسی و میدان برقرار کرد دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی اسطوره بی‌تکرار سپاه: «غلام شه بخش» کشته شد صدر نیروهای نزدیک به ایران را کنار میزند؟ قمار مقتدی صدر برای تشکیل دولت سرلشکر سلامی: راهی جز مستقل بودن نداریم تقدیم استیضاح وزیر بهداشت به زودی به هیئت رئیسه مجلس وزیر بهداشت: در دولت قبل، واکسن ابزار فشار به مردم برای تحمیل FATF و برجام شده بود