وزیر خارجه عربستان: دست‌مان به سوی ایران دراز است

وزیر خارجه عربستان در اظهاراتی تاکید کرد که دست‌مان به سوی برادرانمان در ایران دراز است.
به گزارش ایسنا به نقل از الجزیره، فیصل بن فرحان، وزیر خارجه عربستان در یک نشست خبری با ایمن الصفدی، همتای اردنی خود گفت: اگر ایران به نگرانی‌های ما درخصوص امنیت و ثبات منطقه اهمیت می دهد، ما به عنوان کشورهای عربی دست‌مان به سوی برادرانمان در ایران دراز است.
العربیه نیز به نقل از وزیر خارجه سعودی گفت که در خصوص فعالیت‌های بی‌ثبات کننده ایران در منطقه رایزنی کردیم.
به گزارش ایسنا، مقامات جمهوری اسلامی ایران همواره تاکید می کنند که ایران خواستار حل اختلافات از طریق راه های مسالمت و گفت‌وگو است و برای ایجاد صلح و امنیت در منطقه تلاش های فراوانی کرده است.
سایر اخبار این روزنامه
حاشیه‌نگاری از اجتماع بزرگ مردم تهران در فراق حاج قاسم سنگ تمام مردم برای سردار بن‌بست‌شکن جلال خوش‌چهره مذاکرات وین و حاشیه‌سازی‌های رندانه معاون وزیر بهداشت اعلام کرد روند افزایشی «اُمیکرون» در کشور حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی در بودجه بسیار خطرناک است تشریح پیش شرط‌های جراحی در اقتصاد نسخه‌ الکترونیک با چه چالش‌هایی روبه‌رو هستند؟ از قطعی برق و سرعت کم اینترنت تا خطر تولید نسخه‌های جعلی خطیب‌زاده با اعلام پیشرفت در مذاکرات وین: هیچ پیام شفاهی بین ایران و آمریکا رد و بدل نشده است «ابتکار» ابعاد مختلف یک اظهار نظر را بررسی کرد شغل یک میلیون تومانی به سبک آقای وزیر رئیس جمهوری در مراسم دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی: مکتب سردار سلیمانی نه با ترور از بین می‌رود نه با موشک وزیر خارجه عربستان: دست‌مان به سوی ایران دراز است طلا ارزان می‌شود؟ اجرای قانون جدید مالیات طلا کلید خورد روایت رسانه انگلیسی از اختلاف درون اردوگاه غرب در مذاکرات وین سخنگوی کمیسیون تلفیق خبر داد توضیحات دولت درباره علت حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی در کمیسیون تلفیق