وزیر نیرو مامور رسیدگی شد پیگیری وضع سیل‌زدگان استان‌های جنوبی از سوی رئیس‌ جمهوری

رئیس‌ جمهوری محرابیان وزیر نیرو را به عنوان نماینده ویژه رئیس جمهوری مامور کرد تا ضمن بازدید از مناطق سیل‌زده استان‌های سیستان و بلوچستان و هرمزگان، گزارشی را از آخرین اقدامات صورت گرفته برای کمک و امدادرسانی به مردم در این استان‌ها ارائه کند.
به گزارش ایسنا،‌ غلامحسین اسماعیلی رئیس دفتر رئیس جمهور نیز به نمایندگی از آیت الله رئیسی در تماس‌های تلفنی جداگانه با استانداران استان‌های فارس، سیستان و بلوچستان، هرمزگان و کرمان، آخرین اقدامات و تدابیر صورت گرفته برای رسیدگی به وضع سیل‌زدگان را جویا شد و بر امدادرسانی سریع به سیل‌زدگان و انجام اقدامات جهادی با همکاری گروه‌های مختلف برای رفع آبگرفتگی و لایروبی معابر و منازل مسکونی و تامین اقلام مورد نیاز سیل‌زدگان تاکید کرد.
در این تماس‌ها مقرر شد استانداران خسارات وارده به مناطق مسکونی و باغات را برآورد کنند تا در جلسه آینده هیئت دولت در خصوص نحوه جبران خسارت تصمیم گیری شود.
سایر اخبار این روزنامه
در روز نخست مذاکرات پس از تایم اوت ژانویه چه گذشت؟ ادامه مارتن مذاکره در ۲۰۲۲ ژوبین صفاری بیداری روی خط واقع‌گرایی روایتی از مسافران بامدادی اتوبوس‌های تندرو ما زامبی‌های شب نیستیم پانزدهمین دوره حراج تهران برگزار خواهد شد بزرگ‌ترین حراج هنری کشور و حاشیه اصالت‌سنجی ارزاق عمومی مردم طی یک سال چقدر گران شده است؟ چهار دلیل اصلی افزایش مدام قیمت‌ها مالیات بیش از ۲۰۰۰ خانه خالی قطعی شد پایانی برای محتکران خانه‌ وزیر نیرو مامور رسیدگی شد پیگیری وضع سیل‌زدگان استان‌های جنوبی از سوی رئیس‌ جمهوری رئیس قوه قضائیه با حضور در دیوان محاسبات مطرح کرد قانون خوب، بودجه‌ریزی دقیق و نظارت مکفی سه ضلع کلیدی حکمرانی مطلوب نمایندگان مجلس ۲۹۰ یا ۳۳۰ یا ۳۵۰ نفر‌؟ بهارستان و یک معادله سه‌مجهولی روایت ناطق نوری از رد شدن سردار سلیمانی در گزینش سپاه حضور در سوریه اقدام هوشمندانه رهبری بود معاون حقوقی قوه قضائیه: ۱۲۷ متهم برای ترور سردار سلیمانی شناخته شدند منابع یمنی اعلام کردند تلفات سنگین نیروهای وابسته به امارات در استان شبوه یمن تصویب کلیات بودجه سال ۱۴۰۱ در کمیسیون تلفیق بودجه