محمد باقر قالیباف: درباره سقوط هواپیمای اوکراینی شفاف سازی شود

رئیس مجلس شورای اسلامی فرا رسیدن سالروز شهادت جمعی از فرزندان برومند ایران زمین در حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی را تسلیت گفت و تاکید کرد: بسته شدن راه تکرار حوادثی چنین تلخ و جانکاه ضروری و نیازمند اتخاذ تدابیر لازم است.
به گزارش ایسنا، محمد باقر قالیباف در جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور خود بیان کرد: فرا رسیدن سالروز قیام تاریخی مردم شریف شهر قم در روز ۱۹ دی ماه سال ۵۶ را گرامی می‌دارم.
حرکتی هوشمندانه و به هنگام که در مقطعی سرنوشت ساز از انقلاب اسلامی، با هوشمندی و درایت مردم قم شکل گرفت و نقش موثری در وقوع انقلاب اسلامی ایفا کرد. وی افزود: طی چند روز گذشته حضور پرشور و حماسی مردم عزیز و قدرشناس ایران در مراسم دومین سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی در شهر‌ها و روستا‌های سراسر کشور، برگ زرین دیگری بر افتخارات این ملت افزود.
ارج نهادن مردم ایران بر مجاهدت‌های قهرمانانی همچون شهید سلیمانی و شهید کاظمی و بزرگداشت ایثار و فداکاری همه شهیدانی که امنیت و افتخار را به کشور عزیزمان هدیه کردند.


نشان از روحیه عزت ملی و یکی از برجسته‌ترین صفات ملت ایران است که تا امروز نقش بی بدیلی در زنده نگه داشتن آرمان‌های اسلامی ایفا کرده است. قالیباف گفت: فرا رسیدن سالروز شهادت جمعی از فرزندان برومند ایران زمین در حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی را به تمامی ملت شریف ایران و به خصوص خانواده‌های داغدار آن عزیزان تعزیت و تسلیت می‌گویم و مراتب همدردی عمیق خود و سایر نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی را با خانواده‌های محترم این عزیزان اعلام می‌دارم.
رئیس مجلس در پایان تاکید کرد: تمام ایران یکپارچه سوگوار این مصیبت دلخراش و جانکاه است. پیگیری مطالبات به حق این خانواده‌ها و شفاف سازی جزئیات رسیدگی به پرونده برای اولیای دم و حصول اطمینان از بسته شدن راه تکرار حوادثی چنین تلخ و جانکاه ضروری و نیازمند اتخاذ تدابیر لازم است.
سایر اخبار این روزنامه
رهبر انقلاب اسلامی در دیدار جمعی از مردم قم: مذاکره، صحبت و تعامل با دشمن در مقطعی به معنای تسلیم شدن نیست پیمان مولوی درس‌های قزاقستان در تاثیر تصمیمات اقتصادی بر جامعه حمید لبخنده، خالق «در پناه تو» درگذشت خاموشی کارگردان خاطره‌ساز هنوز حدود ۸ میلیون نفر در کشور واکسن کرونا تزریق نکرده‌اند واکسن‌نزده‌ها و خطر شکل‌گیری پیک «اُمیکرون» آیا توسعه گازی ایران از مسیر روسیه می‌گذرد؟ تهران-مسکو در آستانه یک توافق استراتژیک میزان افزایش حقوق در بودجه سال آینده ۵ تا ۲۹ درصد در نظرگرفته شده است حقوق جا مانده از تورم کلیات لایحه بودجه 1401 تصویب شد حذف مشروط ارز 4200 محمد باقر قالیباف: درباره سقوط هواپیمای اوکراینی شفاف سازی شود مذاکرات به مرحله برگشت ناپذیر رسیده است؟! کاهش «پرانتزهای باز» در مذاکرات وین افزایش هراس صهیونیست‌ها از روند مثبت مذاکرات نجات اقتصاد؛ نجات وطن تاثیر تحولات قزاقستان بر بهای نفت محمود عباس به بشار اسد پیام داد