سریعا برای پرسپولیس مهاجم بخرید!

شهروندآنلاین: وقتی عیسی آل‌کثیر در دقیقه 50 بازی با شهرخودرو از ناحیه زانو آسیب دید و روی زمین افتاد، پیش‌بینی می‌شد یک اتفاق تلخ برایش رخ داده باشد. او که برای کنترل توپ ارسالی از طرف میلاد سرلک استارت زده بود بدون برخورد با بازیکنی دیگر، روی زمین افتاد و دقایقی بعد با مهدی عبدی تعویض شد. نوع مصدومیت وی و واکنش عیسی در همان لحظات، شایعه پارگی رباط صلیبی را ایجاد کرد. منتهی پزشکان باشگاه پرسپولیس اظهارنظر درباره وضعیت آل‌کثیر را به روزهای آینده و بعد از گرفتن MRI موکول کردند.

حالا اما صبح روز سه‌شنبه باشگاه پرسپولیس به طور رسمی خبر پارگی رباط صلیبی مهاجم تاثیرگذار خود را تایید کرده تا شوک بزرگی به اردوگاه قرمز وارد شود. شوکی که یحیی گل‌محمدی را در یک فشار سخت قرار می‌دهد، چراکه باید برای خط حمله تیمش که کمبود بازیکن دارد فکری اساسی کند.

در خط حمله‌ پرسپولیس در این فصل چهره‌هایی چون مهدی عبدی، مهدی ترابی، امید عالیشاه، وحید امیری و حامد پاکدل از سوی یحیی گل‌محمدی به میدان رفته‌اند، اما بدون‌شک چهره شاخصی چون عیسی آل‌کثیر می‌تواند یک مهاجم تخصصی برای سرخ‌ها در مقایسه با سایر رقبا به شمار آید.



در روزهای گذشته اخبار ضد و نقیضی درباره جذب مهاجم خارجی به گوش می‌رسید که به صورت رسمی هیچ‌کدام از آنها مورد تایید قرار نگرفت

قطعا نبود آل‌کثیر در خط حمله پرسپولیس کاملا به چشم خواهد آمد؛ مهاجمی که یک تمام‌کننده در تیم سرخ محسوب می‌شود و شاید فقط مهدی عبدی چنین خصوصیاتی را داشته باشد.

در چنین شرایطی پرسپولیس باید هرچه سریع‌تر وارد نقل و انتقالات شود و در تعطیلات زمستانی لیگ برای جذب جایگزین اقدام کند. موضوعی که با توجه به داشتن قرارداد باشگاه‌ها با بازیکنان تاثیرگذارشان بسیار دشوار خواهد بود.

در روزهای گذشته اخبار ضد و نقیضی درباره جذب مهاجم خارجی به گوش می‌رسید که به صورت رسمی هیچ‌کدام از آنها مورد تایید قرار نگرفت و به نظر می‌رسد که کادر فنی پرسپولیس در حال ارزیابی شرایط و گزینه‌های موجود در بازار نقل و انتقالاتی هستند تا بتوانند بهترین گزینه را انتخاب کنند.

نزدیک‌ترین گزینه ایرانی هم به پرسپولیس، علی علیپور است؛ مهاجم سابق سرخ‌ها که پیشتر ابراز علاقه به بازگشت کرده بود اما حالا توانسته برای خود در ترکیب اصلی ماریتیمو جایگاهی پیدا کند و بعید به نظر می‌رسد که حتی به صورت قرضی این مهاجم بتواند همراه پرسپولیس در ادامه لیگ بیست و یکم و جام حذفی باشد.

پرسپولیس همین حالا ضعف‌ نیروی انسانی جایگزین و شاید اصلی در چند پست از جمله دروازه‌بان، دفاع راست و هافبک وسط دارد و حالا با مصدومیت آل‌کثیر، سرخپوشان باید با جذب نفرات جدید تیم خود را تقویت کنند.