برای تحول در صنعت تراکنش آمده‌ایم


محمد بابایی*: نخستین روز از برگزاری هفتمین نمایشگاه تراکنش ایران را پشت سر گذاشتیم، هرچند حضور در این نمایشگاه برای مجموعه ما تجربه‌ای تازه بود اما در کنار تجربه حضور در صنعت اطلاعات و تکنولوژی‌های ارتباطاتی فرصت رشد و بالندگی بیشتر را برای ما فراهم کرده است؛ چراکه ما با مجموعه‌ای از دستاورد‌ها، برنامه‌ها و راهکار‌های تازه مجموعه «انتقال داده‌های آسیاتک» برای بانک‌ها، مؤسسات مالی و سازمانی برای تعالی هرچه بیشتر به نمایشگاه تراکنش آمده‌ایم. حضور در این نمایشگاه برای مجموعه آسیاتک از دو جهت دارای اهمیت است؛ یک آنکه راه را برای ورود به بازار صنعت مالی هموار می‌کند. دوم، فرصتی را در اختیار مؤسسات فعال در حوزه مالی و صنعت پرداخت قرار می‌دهد تا بتوانند تجربه‌ای تازه در بهره‌برداری از خدمات سازمانی یکپارچه در ابعاد ارتباطی را از سر بگذرانند.
ناگفته نماند حضور تیم توسعه بازار و فروش «آسیاتک» در نمایشگاه تراکنش فرصتی برای تیم جوان اما مصمم، خلاق، نوآور و فعال ما فراهم کرد تا در حاشیه معرفی و عرضه خدمات تلفن سازمانی (آسیاتل)، خدمات سرور اختصاصی، شبکه خصوصی مجازی (VPN)، پهنای باند اختصاصی و خدمات ابری (Cloud)نیاز‌های صنعت مالی و پرداخت را شناسایی کرده و برای پاسخگویی به آن‌ها و تأمین نیاز‌های آتی، خدمات و فناوری‌های ارتباطی خود را توسعه بخشد. برگزاری کارگاهی با موضوع Voip یا خدمات تلفن اینترنتی با نام تجاری «آسیاتل» و معرفی امکانات و مزایای آن توسط متخصصان آسیاتک، برای آشنایی هرچه بیشتر مدیران و نیروی انسانی فعال در صنعت مذکور با امکانات سرویس آسیاتل را نیز، می‌توان ذیل برنامه‌های مجموعه ما برای حضور مستمر و پایدار در این صنعت تعریف کرد.
در پایان، لازم می‌دانم از تمامی فعالان حوزه صنعت مالی و پرداخت، مدیران بانک‌ها و مؤسسات مالی برای حضور در غرفه آسیاتک در نمایشگاه تراکنش و دومین کارگاه علمی- تجاری مجموعه ما با موضوع راهکارهای سازمانی که امروز، چهارشنبه ۲۲ دی در سالن الغدیر برگزار می‌شود، دعوت به عمل آورم.
*معاون کسب‌وکار شرکت
انتقال داده‌های آسیاتک