رئیس‌ جمهوری: افراد مُردّد باید درباره اهمیت و تاثیر واکسن کرونا قانع شوند

رئیس‌جمهور با درخواست از رسانه‌ها و چهره‌ها و شخصیت‌های علمی برای تبیین اهمیت واکسن کرونا برای کسانی که هنوز شبهه و تردید دارند، تاکید کرد: تاثیر دُز سوم واکسن در صیانت از جان مردم باید برای افکار عمومی تبیین شود.
به گزارش ایرنا، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز شنبه در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا با قدردانی از کادر بهداشت و درمان، دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور و همه دست اندرکاران مقابله با ویروس کرونا، گفت: امروز به خاطر تلاش‌ها و فداکاری‌های خالصانه و خستگی ناپذیر همه دستگاه‌های مسئول و همراهی و همکاری مردم، از شرایط نسبتا مناسبی نسبت به سایر کشورها برخوردار هستیم و برای کنترل کامل این بیماری لازم است همچنان شیوه‌نامه‌های بهداشتی با دقت مراعات شود.
رئیس جمهوری با اشاره به تاثیر واکسن در کنترل شیوع بیماری کرونا گفت: لازم است رسانه‌های جمعی و چهره‌ها و شخصیت‌های علمی اهمیت و تاثیر واکسن کرونا را برای آن دسته از مردم که هنوز شبهه و تردید دارند، تبیین کرده و اقناع کنند و اهمیت دریافت دُز سوم واکسن کرونا در صیانت از جان مردم را نیز برای افکار عمومی تبیین کنند.
نظارت بر تردد مسافران مرزی و وسایل حمل و نقل عمومی


آیت الله رئیسی همچنین از مسئولان دستگاه‌های مختلف خواست تا موضوع رعایت و نظارت بر اجرای اصول بهداشتی و تردد مسافر از تمامی مرزها را با جدیت کنترل کنند.
رئیس‌ جمهوری همچنین با اشاره به گزارش ارائه شده درخصوص وضعیت نامناسب حمل و نقل عمومی به ویژه مترو بر تداوم کنترل‌های دقیق و توجه به رعایت فاصله گذاری اجتماعی تاکید کرد.
سایر اخبار این روزنامه
چه کسانی در این سال‌ها ماندگارترین مادران را در فیلم‌های ایرانی به تصویر کشیده‌اند؟ سه دو یک «مادر» محمد یوسفی آرامش رفع تعهد ارزی؛ شوخی بزرگ دولت با صادرات «ابتکار» به بررسی پیشنهاد تازه برای حذف شاخص کل بورس پرداخت آزمون و خطاها برای نجات بورس ایران به توافق پایدار و دائمی فکر می کند توافق موقت؛ تله دیپلماتیک بایدن از برجام تا توسعه روابط اقتصادی در دستور کار این سفر قرار داشت دستاوردهای خاص رئیسی از روسیه نوشتاری درخصوص معضلات و راهکاری پیش روی احیا و باز آفرینی محله فرحزاد تهران فرحزاد تهران ماسوله گیلان می‌شود؟ انتخاباتی که معادلات جامعه ایالات متحده را به هم ریخت آمریکای غیر قابل اداره در سالگرد ریاست‌جمهوری بایدن از پالس مثبت دولت تا شک و تردید در فدراسیون یک گام تا بازگشت هیاهو روی سکوها بنای مربوط به دستگاه قضا در بستر رود چالوس تخریب شد تحقق وعده رئیس قوه قضاییه ظرف 5 روز رئیس‌ جمهوری: افراد مُردّد باید درباره اهمیت و تاثیر واکسن کرونا قانع شوند طالبان: مذاکرات اسلو با غرب فضای جنگ را تغییر می‌دهد از سوی مرکز پژوهش‌های مجلس بررسی شد آینده روابط تهران – مسکو کاخ سفید: در صورت لزوم، بایدن آماده دیدار با پوتین است وزیر خارجه انگلیس به مسکو می‌رود