۳۶۲ شرور پایتخت به خط شدند

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به دستگیری ۳۶۲‌نفر از اوباش تأکید کرد که ما اوباش را از سوراخ‌هایشان بیرون می‌کشیم و به کسی که بخواهد دست به شرارت بزند و برای نوامیس مردم مزاحمت ایجاد کند اجازه عرض اندام نخواهیم داد.
سردار حسین رحیمی روز گذشته در حاشیه هفتمین مرحله از طرح اقتدار توضیح داد: در اجرای این طرح موفق شدیم ۴۹‌نفر از اوباش سطح‌دار و ۲۱۰‌نفر از کسانی را که برای نوامیس مردم مزاحمت ایجاد می‌کردند دستگیر کنیم.
وی افزود: در این مرحله از طرح ۱۵‌نفر از اراذل و اوباشی که در حوزه توزیع مشروبات الکلی و همچنین ۸۸‌نفر از اراذل و اوباشی که در بحث توزیع مواد مخدر فعالیت داشتند دستگیر شدند. وی ادامه داد: در اجرای طرح همچنین ۱۴۱ مرکز و پاتوق اوباش از جمله قهوه خانه، سفره‌خانه و باشگاه بدنسازی که محل تجمع اینگونه افراد مجرم و خلافکار بود، توقیف شد. رحیمی با اشاره به اینکه در این طرح ۳۵‌قبضه سلاح گرم غیر مجاز، ۱۷‌قبضه سلاح سرد و ۴۶‌دستگاه خودرو از اراذل و اوباش توقیف شد، گفت: ۵۱۴‌هزار عدد انواع مواد محترقه و ۴۰۰‌کیلوگرم مواد اولیه ساخت لوازم محترقه کشف شد.
وی با اشاره به اینکه قمار و شرط‌بندی از جمله موضوعاتی است که در این طرح به آن پرداخته شد، افزود: در این مرحله از طرح ۹‌باند که اقدام به اجاره کارت‌های بانکی مردم می‌کردند و مجموعاً ۱۲‌متهم دارد شناسایی و ۲۵‌متهم در زمینه تبلیغ و قمار و شرط‌بندی در فضای مجازی شناسایی و دستگیر شدند.
رئیس پلیس پایتخت گفت: در این طرح ۳۷‌درگاه بانکی، ۱۱‌صفحه اینستاگرامی با ۲۲۰‌میلیارد‌تومان گردش مالی و بیش از ۳‌میلیون نفر دنبال کننده مسدود شد که لازم است مردم عزیز مواظب اینگونه موضوعات باشند.