همایش تجلیل از مادران و همسران شهدا با حضور شهردار تهران برگزار شد

  به گزارش خبرگزاری مهر، شهردار تهران در همایش تجلیل از مادران و همسران شهدا که به همت شهرداری منطقه ۱۲ برگزار شد، گفت: چندصباحی توفیق داشتیم در حوزه دفاع مقدس در کنار فرزندان شهید شما عزیزان باشیم و خاطرات و حالات و روحیات این عزیزان را از نزدیک مشاهده کنیم؛ حقیقت این است که شهادت امری نبود که به صورت اتفاقی برای کسی پیش بیاید، بلکه شهادت جنبه‌های مختلفی داشت، از جمله اینکه آگاهانه و ارادی بود.
علیرضا زاکانی افزود: شهدا هم آگاهانه رفتند و هم در محضر الهی مسئولیت‌پذیر بودند و مورد پذیرش خدا قرار گرفتند؛ آنها امروز نیز هستند، اما محدودیت‌های دنیایی را ندارند و به ما کمک می‌کنند و مهم این است که ما در خط باشیم و خودمان را در معرض بهره‌مندی از این ظرفیت‌ها قرار دهیم.
زاکانی خطاب به مادر و همسران شهدا گفت: امیدواریم گوشه‌ای و قطره‌ای از یک دریا خدمت را معطوف به شما داشته باشیم و خداوند همه ما را در مسیر شهدای رفیقمان که مسیر امام حسین(ع) است، پایدار بدارد و به ما توفیق درک شهادت عنایت کند.
مادر شهیدان علیرضا، رسول و داود خالق‌پور هم در این مراسم گفت: ۲۳ سال با شهدا زندگی کردم و ۳۷ سال است که با خاطره‌های آنها زندگی می‌کنم. در این جمع احساس می‌کنم با خانواده خودم نشسته‌ام، چرا که خانواده شهدا مثل زنجیر به هم پیوسته‌اند و از دست‌اندرکاران این همایش تشکر دارم که باعث آرامش من شدند.
وی افزود: احساس می‌کنم امسال برای ما انقلابی شده و بچه‌های خودمان به سر کار آمدند؛ از رئیس‌جمهور و وزرا گرفته تا آقای زاکانی شهردار تهران که جانباز هستند.
سایر اخبار این روزنامه
«فشار حداکثری» شکست خورده است به مذاکره مستقیم احتیاج داریم این مانع را نادیده نگیرید(یادداشت روز) اخبار ویژه انصارالله: نمایشگاه بین‌المللی اکسپو را جایی غیر از امارات برگزار کنید! تولید نفت ایران تا پایان سال به میزان پیش از تحریم‌ها بازمی‌گردد همایش تجلیل از مادران و همسران شهدا با حضور شهردار تهران برگزار شد پهپادها و موشک‌های دقیق ایران می‌توانند به تنهایی موازنه قدرت را در منطقه بر هم بزنند واکنش مثبت 21هزار واحدی بورس به مصوبات حمایتی دولت رابطه دو ملت ایران و آذربایجان بر پایه دین استوار شده است هرگز با مذاکره مستقیم ایران و آمریکا موافق نبوده و نیستم دشمنی ادامه‌­دار کانادا با ملت ایران/این‌بار با استفاده از یک نام جعلی برای «خلیج‌فارس» اعتماد بلاوجه به غرب در دولت قبل زمینه‌­ساز بدعهدی و خروج آمریکا از برجام شد «فشار حداکثری» شکست خورده است به مذاکره مستقیم احتیاج داریم «فشار حداکثری» شکست خورده است به مذاکره مستقیم احتیاج داریم