اعتماد به زنان بسیاری از مشکلات را مرتفع می‌کند

نماینده دولت در شهرستان لاشار و نخستین فرماندار زن سیستان و بلوچستان در دولت سیزدهم گفت: زنان به‌عنوان قشر بزرگی از جامعه، برای پیشرفت و آبادانی دغدغه دارند و اعتماد به آنان بسیاری از مشکلات کشور را مرتفع می‌کند. «گلنسا مبارکی» شامگاه جمعه در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: خدمت در استان سیستان و بلوچستان و بویژه شهرستان لاشار را افتخار بزرگی می‌دانم و همیشه برای پیگیری مطالبات و مشکلات مردم حساسیت زیادی داشته‌ام.
وی بیان کرد: همواره سعی کردم در سمت‌های دهیار و بخشدار برای معرفی جایگاه زنان، صنایع دستی و آداب و رسوم و فرهنگ مردم بلوچستان تأثیرگذار باشم و از اینکه دولتِ مردمی، من را به‌عنوان فرماندار منصوب کرده است نهایت تشکر و قدردانی را دارم. وی عنوان کرد: امیدوارم با کمک و یاری مردم و همراهی مسئولان رده‌های مختلف محلی، استانی و کشوری بتوانم در پیگیری مشکلات و جذب اعتبارات برای آبادانی و پیشرفت شهرستان تازه تأسیس لاشار نقش‌آفرین باشم.
«مبارکی» که دارای مدرک کارشناسی ارشد حقوق است ادامه داد: ۱۱ سال به‌عنوان دهیار روستای عیسی‌آباد، ۲ سال بخشدار لاشار و ۶ ماه به‌عنوان سرپرست فرمانداری و هم اینک به‌عنوان نخستین فرماندار زن در دولت سیزدهم توسط وزیر کشور منصوب و معرفی شده‌ام و امیدوارم با کار و تلاش شبانه روزی، پاسخ مثبتی به این اعتماد دولت بدهم.
فرماندار لاشار گفت: لاشار در ۱۳ تیرماه ۱۴۰۰ از شهرستان نیک‌شهر جدا و به شهرستان ارتقا پیدا کرد و مرکز این شهرستان، شهر اِسپَکه است.


مبارکی گفت: نظام جمهوری اسلامی همواره به زنان اعتماد کرده و به کارگیری آنان در سمت‌های مختلف از جمله فرمانداری به‌خوبی توانسته رضایتمندی مردم را به‌دنبال داشته باشد و باید این را یک فرصت مهم بدانیم و برای خدمت از هیچ کوششی دریغ نکنیم.