تقلای مدعیان اصلاحات برای بسط ید آمریکا در مذاکرات وین

  سرویس سیاسی -
روزنامه آرمان روز دوشنبه با انتشار گفت وگویی از یک دیپلمات سابق و فعال سیاسی اصلاح‌طلب‌، به نقل از وی نوشت:« تا وقتی که ایران و آمریکا نتوانند سنگ‌های خود را با یکدیگر وا بکنند بعید است که طرف دیگری بتواند این مسائل را حل و فصل کند... اروپا علی‌القاعده علاقه‌مند است که توافق انجام شود ولی توانایی‌های اروپا آن‌قدرها بالا نیست. به‌خصوص اینکه آنها درک می‌کنند که مشکل بین ایران و آمریکا است».
طیف مدعی اصلاح‌طلبی به هر حربه‌ای متوسل می‌شوند و هر صغری کبرایی را می‌چینند تا در نهایت نتیجه بگیرند ایران و آمریکا باید رودررو مذاکره کنند!
این جریان اساسا به فکر رفع تحریم‌ها نیستند و صرفا معیشت و حتی سلامت مردم را گروگانی برای بازی‌های سیاسی و خوش‌خدمتی خود به طرف غربی می‌دانند. مدعیان اصلاحات در حالی هنوز می‌خواهند پروژه سوخته خود را به ملت ایران تحمیل کنند که در دولت روحانی به عنوان مدعیان فهم زبان دنیا هرکاری اعم از حرف زدن، راه رفتن، جلسه خصوصی، قرارداد و... با طرف آمریکایی انجام دادند اما در نهایت چیزی جز هیچ نصیبشان نشد اما با روی گشاده و دست و دلبازی امتیاز نقد از جیب مردم تقدیم دشمن قلدر کردند.


سؤال بزک کنندگان برجام؛ بانیان وضع موجود چه کسانی هستند؟!
روزنامه شرق در شماره روز دوشنبه خود گفت وگویی را منتشر کرد که در بخشی از آن آمده بود: «راستی بانیان وضع موجود چه کسانی هستند؛ همواره دولت‌ها یکی پس از دیگری می‌آیند و دولت‌های گذشته را مسبب اتفاقات ناگوار اقتصادی-سیاسی و اجتماعی قلمداد می‌کنند. این فرآیند همچنان ادامه دارد بدون آنکه واقعا تغییر جدی در وضعیت موجود رخ بدهد و کسی پاسخ‌گوی این باشد که برای رسیدن به وضع مطلوب باید چه مسیرهایی را طی کرد.»
روزنامه‌ای که به همراه دیگر روزنامه‌های اصلاح‌طلب دست به کار بزک برجام بود و مدعی بودند همه مشکلات با برجام حل خواهد شد تا جایی به کج فهمی از مشکلات اساسی مردم رسیده‌اند که از عنوان «وضعیت موجود» نیز به آسمان و ریسمان بافی افتاده و در نتیجه طوری القا می‌کنند که وضعیت امروز جامعه ماحصل اشکال در سیستم و ساختار است و نه در مدیریت 8سال گذشته آنها بر جامعه.
جریان حامی دولت سابق یا همان طیف مدعی اصلاحات اکثریت مطلق دولت روحانی را در اختیار داشتند و از طرفی کارنامه فضاحت‌بار دولت قبل در کاهش ارزش پول ملی، افزایش سرسام‌آور قیمت مسکن و اجاره‌بهای مسکن، افزایش افسارگسیخته قیمت خودرو، سکه، لوازم‌خانگی، اقلام خوراکی و...همگی از نتایج حضور این جریان در قدرت بوده است.
تمجید روزنامه اصلاح‌طلب از شرکت قطعه‌ساز متهم به فساد اقتصادی!
روزنامه اعتماد روز دوشنبه در گزارش اقتصادی خود با این عنوان که « شركت كروز به ياري تكميل خودروهاي ناقص شتافته است» به تمجید از شرکت قطعه ساز متهم به فساد پرداخت و نوشت: «.سازمان بازرسي چندي پيش اعلام كرد كه نزديك به «180 هزار خودرو» كف پاركينگ خودروسازان خاك مي‌خورد كه قطعه ندارند؛ اما قطعه‌سازان كشور به توصيه وزارت صنعت، معدن و تجارت به نهضت داخلي‌سازي ورود كردند و توانستند بسياري از قطعات را داخلي‌سازي كنند و تحريم‌ها را دور بزنند. شركت كروز يكي از قطعه‌سازاني بود كه از زمان تحريم‌ها تاكنون فعاليت مستمري در توليد قطعات دارد.»
رپرتاژ این روزنامه اصلاح‌طلب برای شرکت قطعه ساز متخلف در حالی است که رسیدگی به پرونده تخلفات 34 هزار میلیارد تومانی شرکت قطعه‌‌سازی کروز به عنوان یکی از بزرگترین پرونده‌های فساد اقتصادی کشور در شعبه ۴ دادگاه ویژه مفاسد اقتصادی در روزهای نخست بهمن ماه امسال به ریاست قاضی صلواتی آغاز شده و همچنان ادامه دارد به طوری که تا‌کنون ۹ جلسه دادگاه آن برگزار شده است.
پولپاشی انتخاباتی با استفاده از حساب‌های برادر حسن روحانی رئیس‌جمهور سابق، قاچاق حرفه‌ای و سازمان‌یافته قطعات خودرو‌، گران‌فروشی قطعات خودرو، پرداخت رشوه‌ تحت عنوان هدیه و عیدی به افراد متعدد، جعل اسناد و اختلاس ارزهای تخصیص یافته دولتی تنها بخشی از اتهامات این شرکت قطعه‌‌سازی بوده که روزنامه اعتماد به تمجید از آن پرداخته است.
گفتنی است طیف مدعی اصلاح‌طلبی کارنامه سیاهی در حمایت از مفسدان اقتصادی دارد و در سال‌های اخیر به دفعات به تریبون مفسدان دانه‌درشت اقتصادی بدل شده و این افراد را تطهیر و بزک کرده‌اند.