شمخانی: بدعهدی آمریکا مهمترین عامل تهدیدکننده هرگونه توافق است

دبیر شورای عالی امنیت ملی در توئیتی نوشت: بدعهدی اثبات شده آمریکا، مهمترین عامل تهدید کننده هرگونه توافق است.
به گزارش ایرنا، «علی شمخانی» روز سه‌شنبه در این توئیت تصریح کرد: رفع واقعی تحریم‌ها یعنی بهره‌مندی ایران از منافع اقتصادی قابل اتکا و پایدار.
وی تاکید کرد: بدعهدی اثبات شده آمریکا، مهمترین عامل تهدید کننده هرگونه توافق است و راستی‌آزمایی و ارائه تضمین بخش لاینفک توافق خوب است.
به گزارش ایرنا، دور هشتم مذاکرات وین، که از روز ۱۱ دی‌ ماه آغاز شده بود پس از وقفه یک هفته‌ای به منظور تنفس و رایزنی و دریافت دستورالعمل‌های لازم توسط مذاکره کنندگان ادامه دارد.
خواسته های ایران در مذاکرات از ابتدا عینا مبتنی بر تعهدات پذیرفته شده همه طرف‌ها در برجام تنظیم شد و در این زمینه راهکارهای عملی و ایده‌های جدیدی را روی میز مذاکرات قرار گرفت.
سایر اخبار این روزنامه
کدام علائم در کودکان نشانه اُمیکرون است؟ دوباره بحران کرونا در تهران سیف الرضا شهابی افزایش نا امنی و قتل در جامعه فصل تازه آنکارا و ابوظبی در معادلات سریع منطقه‌ای چه اثری دارد؟ اردوغان در پی منجی اقتصادی آیا سینماها می‌توانند روزهای پرفروشی را در روزهای آغاز سال جدید ببینند؟ پرده نقره‌ای در انتظار معجزه نوروز بررسی وضعیت بازیکنانی که پس از جدایی، دوباره به تیم‌های سابق برگشتند بازگشت به خانه یا بازی با هوادار؟ مذاکرات هسته‌ای در مرحله پایانی قرار گرفت فینال وین، حساس و پیچیده «ابتکار» تاثیر واردات را بر قیمت خودرو بررسی کرد سیگنال‌های ضدو نقیض به بازار خودرو شمخانی: بدعهدی آمریکا مهمترین عامل تهدیدکننده هرگونه توافق است دادستان کل کشور خطاب به وزیر صمت: به فریاد صنعت خودروسازی برسید آخرین تحولات مذاکرات تهران-ریاض از نگاه یک رسانه عربی چرا بیانیه مشترک پوتین و شی در مورد عصر جدید را باید جدی گرفت؟ ورود جهان به عصر جنگ سرد جدید پیشنهاد یک عضو کمیسیون کشاورزی مجلس برای کنترل بازار برنج