در مسیر فردوسی‌پور

آفتاب یزد- گروه شبکه: در میان مجریان تلویزیون، عادل فردوسی‌پور تنها کسی بود که صریح و ورای مستطیل سبز به مسائل ورزشی و اجتماعی می‌پرداخت و با همین رویه توانسته بود جلوی بسیاری از اتفاقات را بگیرد. همین مسئله هم بر محبوبیتش افزود تا اینکه او رفت و دیگر شاهد یک برنامه جذاب تلویزیونی که بتواند بازگو‌کننده مشکلات مردم و منتقد برخی از مسئولان باشد نبودیم. یعنی برنامه‌هایی یکنواخت با خط مشی مشخصی را از تلویزیون شاهد بودیم که همین مسئله باعث شده است که کمی حوصله مخاطبان
سر برود. حالا بعد از مدت‌ها، تلویزیون، مجری متفاوت دیگری را
به خود دیده است. نامش محمد دلاوری است که مجری برنامه تهران ۲۰ است. او هم در قالب مجری، رویکردی قابل توجه دارد یعنی منتقد است و رک و بی‌پرده مشکلات و انتظارات مردم را به مسئولی که روبه رویش نشسته یا از تلویزیون نظاره‌گر اوست، بازگو می‌کند و در پاره‌ای از موارد با سوال‌هایش مسئولان را به چالش می‌کشاند. جالب اینجاست که محمد دلاوری مجری صدا وسیماست اما از این سازمان هم انتقاد می‌کند مثل برنامه دو شب قبل‌اش که ازعدم اجرای طرح عقب‌نشینی از سواحل توسط صدا و سیما انتقاد کرد و گفت: «از نهادهای مسئول خواهش می‌کنیم اگر صداوسیما عقب‌نشینی نکرد، برخورد جدی کنید و مجموعه‌های تفریحی صدا و سیما را تخریب کنید».
همین رفتارها از او یک مجری متفاوت ساخته که امیدواریم تا آخر همین رویه را ادامه دهد. چرا که با اقبال کاربران شبکه‌های اجتماعی هم روبرو شده است این مسئله را می‌توان از واکنش‌هایشان مشاهده کرد.


مثلا یکی از کاربران در این باره نوشته است: «محمد دلاوری و تهران ۲۰ رو با دقت میبینم چون معمولا همچین اجراها و همچین برنامه‌هایی توی صدا و سیما خیلی جایش
خالی است.»
کاربر دیگری گفته است: «آفرین به محمد دلاوری. بالاخره تو صدا و سیما هم یکی پیدا شد حرف مردمو بزنه».
دیگری نوشت: «محمد دلاوری‎ خبرنگار با وجدان ‎صداوسیما واقعا همه اهل رسانه مثل شما کار میکردن هیچ مسئولی جرات خیانت به بیت المال را نداشت».
یکی دیگر از کاربران اینطور می‌نویسد: «اینکه خبرنگار صدا و سیما باشی اما منتقدش باشی یه دنیا توش حرف است».