حزب‌الله لبنان آبروی امت اسلامی را حفظ کرد / عربستان و امارات ابزارهای بی‌ارزش آمریکا هستند

  سرویس خارجی-
رهبر جنبش انصارالله یمن با تاکید بر اینکه حزب‌الله لبنان پیروزی‌های بزرگی برای امت اسلامی به ارمغان آورده بیان داشت: «آمریکا و اسرائیل نگاه تحقیر‌آمیزی به رژیم‌های سعودی، امارات و
آل خلیفه و همه سازشکاران دارند.»
«سید عبدالملک الحوثی»، رهبر جنبش انصارالله یمن به مناسبت سالروز شهادت «حسین بدرالدین الحوثی» رهبر سابق حوثی‌ها که اخیرا معلوم شد سال 2004 به دست سعودی و آمریکا ترور شده است، به سخنرانی و بیان آخرین مواضع این جنبش قدرتمند یمنی درخصوص تحولات داخلی و منطقه‌‌ای پرداخت. طبق اعلام شبکه المسیره، رهبر مقاومت یمن در سخنان خود، شهید حسین بدرالدین الحوثی را پرچمدار طرح قرآنی و عدالت دانست و به مواضع وی در حمایت واضح از فلسطین و مخالفت با سازش و ائتلاف با دشمن صهیونیستی اشاره کرد.


عبدالملک الحوثی رهبر جنبش انصارالله یمن با اشاره به روند عادی ‌سازی روابط برخی کشورهای سازشکار عرب با رژیم صهیونیستی افزود:« در برهه کنونی مواضع انکار‌کننده حق در قبال فلسطین وجود دارد و در راستای حرکت به سوی عادی ‌سازی و ائتلاف با دشمن اسرائیلی حرکت می‌شود.» وی افزود، برخی به دنبال این هستند که چهره رژیم صهیونیستی را از یک اشغالگر غاصب به یک دوست قابل ائتلاف و همزیستی تغییر دهند. آنانی که به دنبال ائتلاف با رژیم صهیونیستی هستند در قبال مقاومت دیدگاه منفی دارند.
جنگ همه‌جانبه علیه حزب‌الله لبنان
عبدالملک الحوثی افزود:
«رژیم‌های مزدور علیه حزب‌الله اقدام می‌کنند و جنگ رسانه‌ای و سیاسی و اقتصادی علیه آن دارند و پول‌هایی با هدف در تنگنا قرار‌دادن آن تزریق می‌کنند.» الحوثی گفت: «حزب‌الله پیروزی‌های بزرگی برای امت اسلامی محقق کرده است و آبروی امت اسلامی در جنگ با رژیم صهیونیستی را حفظ کرده است. رژیم‌های مزدور همچنین علیه سوریه، عراق، ایران و ملت مظلوم بحرین و ملت ما یمن، عمل می‌کنند. این رژیم‌های مزدور در حال حاضر مرتبط و دارای ائتلاف آشکار با دشمنان امت اسلامی هستند.»
نگاه واقعی آمریکا به کشورهای وابسته عربی
الحوثی همچنین اعلام کرد: «آمریکا و اسرائیل نگاه تحقیر‌آمیز به رژیم‌های سعودی و امارات و آل خلیفه در بحرین و همه سازشکاران دارند. آمریکا و اسرائیل این رژیم‌ها را ابزاری بیش نمی‌دانند و احترامی برای آنها قائل نیستند. آمریکایی‌ها تضمین امنیت رژیم صهیونیستی را در فروپاشی مسلمانان و تسلیم شدن و در خدمت آنها بودن می‌دانند.»
وی گفت: «آمریکایی‌ها به سازشکاران به عنوان ابزاری بی‌ارزش می‌نگرند. از ما می‌خواهند که سرسپرده دشمنان باشند. دشمنان و مزدوران با نام دین در جهت مصادره حق فلسطینی‌ها و تحریف معانی آیات قرآنی در جهت خدمت به این هدف حرکت کردند. از تسلیم شدن و قبول به مصادره حقوق به نام صلح نام می‌برند و در جهت به بردگی کشیدن امت اسلامی تحت عنوان آزادی و حقوق بشر حرکت می‌کنند.»
ایران‌هراسی حربه آمریکا و اسرائیل
الحوثی افزود: «آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها ایران را به عنوان دشمن عرب و مسلمانان و رژیم صهیونیستی را به عنوان دوست قلمداد کردند. آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها به دنبال این هستند که امت اسلامی در بحران و بی‌ثبات بماند تا خیزشی صورت نگیرد. هر رویکرد آزاد و صادق ضد اقدامات خصمانه آمریکا و رژیم صهیونیستی و غرب به عنوان مجوسی و مستبدانه و عناوین منفی دیگر تلقی می‌شود.»
رهبر جنبش انصارالله یمن تصریح کرد: «مزدوران به مستشاران آمریکا و صهیونیستی و انگلیسی تکیه دارند و ما به خداوند و قرآن کریم. به هر‌اندازه سختی و چالش پیش روی ما باشد ما با شرافت و کرامت و عزت عمل می‌کنیم. ما به خداوند تکیه می‌کنیم و آنها به آمریکا و اسرائیل.»
الحوثی ادامه داد: «دشمنی که ما با آن روبه رو هستیم به دنبال نابودی همه چیز است و اینکه ملت ما تسلیم شوند تا بر آن سیطره یابند. دشمنان خواهان آن هستند که یمن سازشکار و تحت سلطه آمریکا و اسرائیل و خادم دشمنان امت اسلامی باشد.»
رهبر جنبش انصارالله یمن با اشاره به حملات موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی به عمق امارات تاکید کرد: «هنگامی که موشک دقیق به ابوظبی اصابت کرد و تکنولوژی آمریکا نتوانست آن را رهگیری کند، نگرانی شدیدی بر دشمن اسرائیلی حکمفرما شد.»
سایر اخبار این روزنامه
قانونمند شدن فضای مجازی به نفع کاربران، علیه ولنگاران و کلاهبرداران آیا جنگ جهانی آغاز شده است؟ (یادداشت روز) اخبار ویژه ای رسول خدا(ص) قلب نازنینت آرام گرفت؟! (نکته) حزب‌الله لبنان آبروی امت اسلامی را حفظ کرد / عربستان و امارات ابزارهای بی‌ارزش آمریکا هستند خودروهای لوکس قاچاق امحا می‌شوند پیکر مطهر 72 شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس از مرز شلمچه وارد کشور شد ایران آماده نقش‌آفرینی دیپلماتیک برای کمک به بازگشت صلح به اوکراین است ایران به دنبال یک توافق خوب و با رعایت خطوط قرمز خود در مذاکرات است 4 روز جنگ در اوکراین کیف دنبال جذب سربازان خارجی عطر حضور و عصر ظهور ابطال حکم شهردار تهران صحت ندارد هیچ دارویی برای بیماران سرپایی سویه اُمیکرون توصیه نشده است قانونمند شدن فضای مجازی به نفع کاربران، علیه ولنگاران و کلاهبرداران ایران آماده نقش‌آفرینی دیپلماتیک برای کمک به بازگشت صلح به اوکراین است قانونمند شدن فضای مجازی به نفع کاربران، علیه ولنگاران و کلاهبرداران ایران آماده نقش‌آفرینی دیپلماتیک برای کمک به بازگشت صلح به اوکراین است