پیکر مطهر 72 شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس از مرز شلمچه وارد کشور شد

  اهواز- خبرنگار کیهان:
 پیکر پاک و مطهر ۷۲ شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس از طریق مرز بین‌المللی شلمچه وارد ایران شدند و ۹ کشته عراقی نیز تبادل شد.
 پیکر پاک و مطهر ۷۲ شهید گلگون کفن تازه تفحص شده از دوران هشت سال جنگ تحمیلی همزمان با سالروز شهادت امام هفتم شیعیان حضرت باب‌الحوائج امام کاظم علیه‌السلام و با حضور مردم ولایتمدار و شهیدپرور آبادان و خرمشهر، پیشکسوتان جبهه و جنگ، کاروان‌های راهیان نور، نیروهای مسلح، خانواده‌های معزز و معظم شهدا و مسئولین منطقه‌ای و استانی و همچنین با میزبانی ارتش جمهوری اسلامی ایران از طریق مرز بین‌المللی شلمچه وارد خاک ایران شدند. به گزارش کیهان این شهدا در عملیات‌های والفجر مقدماتی، خیبر، بدر، کربلای ۵ و تک دشمن در انتهای جنگ به شهادت رسیدند که در مناطق عملیاتی فکه، مجنون، شرق دجله و شلمچه تفحص شده‌اند.
سایر اخبار این روزنامه
قانونمند شدن فضای مجازی به نفع کاربران، علیه ولنگاران و کلاهبرداران آیا جنگ جهانی آغاز شده است؟ (یادداشت روز) اخبار ویژه ای رسول خدا(ص) قلب نازنینت آرام گرفت؟! (نکته) حزب‌الله لبنان آبروی امت اسلامی را حفظ کرد / عربستان و امارات ابزارهای بی‌ارزش آمریکا هستند خودروهای لوکس قاچاق امحا می‌شوند پیکر مطهر 72 شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس از مرز شلمچه وارد کشور شد ایران آماده نقش‌آفرینی دیپلماتیک برای کمک به بازگشت صلح به اوکراین است ایران به دنبال یک توافق خوب و با رعایت خطوط قرمز خود در مذاکرات است 4 روز جنگ در اوکراین کیف دنبال جذب سربازان خارجی عطر حضور و عصر ظهور ابطال حکم شهردار تهران صحت ندارد هیچ دارویی برای بیماران سرپایی سویه اُمیکرون توصیه نشده است قانونمند شدن فضای مجازی به نفع کاربران، علیه ولنگاران و کلاهبرداران ایران آماده نقش‌آفرینی دیپلماتیک برای کمک به بازگشت صلح به اوکراین است قانونمند شدن فضای مجازی به نفع کاربران، علیه ولنگاران و کلاهبرداران ایران آماده نقش‌آفرینی دیپلماتیک برای کمک به بازگشت صلح به اوکراین است