شهادت افسر یگان ویژه توسط اراذل مسلح

گروه حوادث:ستوان دوم «احسان پای‌خسته»، افسر یگان ویژه استان خراسان‌رضوی، که جمعه گذشته در جریان درگیری با ۲ شرور در حاشیه شهر مشهد با ضربه چاقو زخمی شده بود، صبح دیروز به شهادت رسید.
 سردار تقوی، فرمانده انتظامی خراسان رضوی در این باره گفت: افسر وظیفه‌شناس یگان ویژه خراسان رضوی ظهر روز جمعه گذشته در جمعه بازار حاشیه شهر مشهد، هنگام انجام وظیفه از سوی یک شرور موتور سوار و به ضرب چاقوی این فرد مجروح و به بیمارستان منتقل شده‌ بود، اما بامداد یکشنبه هشتم اسفند در بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد مشهد به فیض شهادت نایل آمد.
به گفته شاهدن ماجرا افسر پلیس به فردی که اطراف خودروهای پارک شده در محل بازار پرسه می‌زد مشکوک شده و برای بررسی موضوع به سمت این فرد می‌رود، اما متهم به محض دیدن مأمور با بیرون کشیدن چاقو به وی  حمله‌ می‌کند و با چاقو ضرباتی به ران پای مأمور نیروی انتظامی می‌زند.
پس از این حادثه افسر پلیس که فرصت هیچ گونه عکس العملی را پیدا نکرده روی زمین‌ می‌افتد و متهم سوار بر موتور همدستش از صحنه متواری می‌شود.


با حضور شهروندان در محل و اعلام حادثه به پلیس ۱۱۰ و اورژانس پزشکی، تکنیسین‌های اورژانس در محل حاضر می‌شوند و پیکر غرق به خون این مأمور که در حالت نیمه بیهوشی بوده را به بیمارستان شهید هاشمی نژاد مشهد منتقل می‌کنند.
سرهنگ حسین دهقانپور، رئیس پلیس مشهد گفت: پس از این حادثه و اعلام موضوع به پلیس رسیدگی این پرونده به‌صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت و یکی از سرنخ‌های مهم برای رسیدن به متهم فراری، شناسایی مالک موتورسیکلت بود. با انجام هماهنگی‌های قضایی، راکب موتورسیکلت که در فرار متهم نقش داشته است، در مشهد دستگیر شد.
رئیس پلیس مشهد با اعلام اینکه با سرنخ‌های موجود بزودی متهم دستگیر و به‌صورت قاطع با او برخورد خواهد شد، بیان کرد: اجازه هیچ گونه شرارت و اوباشگری را در مشهد به متهمان نمی‌دهیم و برابر با تکالیف قانونی مان که ایجاد نظم و امنیت در کلانشهر مشهد است، قاطعانه مقابل متهمان می‌ایستیم.