خطیب‌زاده: هیچ ضرب الاجلی را قبول نمی‌کنیم

سخنگوی وزارت خارجه گفت: سفر آقای دکتر باقری به تهران، سفری عادی مانند دیگر سفرهاست که تاکنون انجام شده و هدف از آن، مشورت و دریافت دستورالعمل‌ها برای بازگشت به وین است.
به گزارش ایسنا، سعید خطیب زاده گفت: ما درباره پرسش‌ها یا ادعاهای سیاسی که آژانس در خصوص برخی اقدامات کشورمان مطرح کرده که از نظر ما محلی نداشته است پاسخ دادیم؛ این پرونده باید بسته شود.
سخنگوی دستگاه دیپلماسی در گفت‌وگو با صدا و سیما بسته شدن پرونده ادعاهای سیاسی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی (pmd) علیه کشورمان را ضروری دانست و تاکید کرد ایران هیچ ضرب الاجلی را قبول نمی‌کند.
سایر اخبار این روزنامه
آیا صدا و سیما می‌تواند مخاطبان را با برنامه‌های تحویل سال راضی کند؟ تکرار برنامه‌های گفت‌وگو محور برای تحویل سال سیف الرضا شهابی حمله روسیه به اوکراین نفی واقعیت تاریخی یا در دام آمریکا و ناتو؟ ۷۰ درصد این ارز نصیب میلیاردرها شد ایجاد ارز ۴۲۰۰ تومانی اشتباه بزرگ و تداوم آن اشتباه بزرگ‌تر قاسمی جزئیات مدیریت هوشمند کرونا در نوروز را تشریح کرد جریمه میلیونی واکسن نزده‌ها جزئیاتی از جلسه غیرعلنی مجلس درباره مذاکرات وین ضمانت در وین، دغدغه بهارستانی‌ها آیا پوتین با حمله به اوکراین به دنبال احیای شوروی سابق است؟ حمله به اوکراین و تهدید پنهان جهانی « ابتکار» وضعیت بازار سرمایه در سال آینده را بررسی کرد کشمکش بورس و بهره بانکی در سال ۱۴۰۱ معاون اول رئیس جمهوری: بازار سرمایه باید یکی از امن ترین بخش‌ها در کشور باشد خطیب‌زاده: هیچ ضرب الاجلی را قبول نمی‌کنیم پاسخ ایلان ماسک به توییت تهدیدآمیز مدیر آژانس فضایی روسیه گفت‌وگوی شمخانی و مشاور امنیت ملی انگلیس درباره مذاکرات وین تاثیر جنگ در اوکراین بر مذاکرات وین سه گره مهم باقیمانده تا احیای برجام آمریکا به دنبال میانجیگری «امارات» برای توقف جنگ روسیه علیه اوکراین اوکراین مذاکره در بلاروس را پذیرفت