شریعتمداری: هلال‌‌احمر پای ثابت خدمت به مردم در حوادث و بحران‌هاست

  مدیرمسئول کیهان در این دیدار با اشاره به خدمات و زحمات هلال‌احمر در حوادث و بحران‌ها، تاکید کرد: اقدامات جمعیت هلال‌احمر چه در داخل کشور و چه در بعد بین‌الملل، بسیار ارزشمند بوده و فداکاری که اعضای هلال‌احمر ایران دارند، در جمعیت ملی هیچ کشوری دیده نمی‌شود. این اقدامات و فداکاری‌ها باید در جامعه مطرح شود چراکه لباس‌های سفید و قرمز امدادگران هلال‌احمر، موجب آرامش مردم در حوادث و بحران‌هاست.
حسین شریعتمداری با بیان اینکه معرفی هلال‌احمر در تمام سطوح جامعه و در اقصی‌نقاط کشور لازم است، افزود: موفقیت جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران، مرهون گفتمان انقلاب اسلامی و حاصل خدمات خوب هلال‌احمر در شرایط عادی و همچنین در حوادث و بحران‌هاست.
شریعتمداری با بیان اینکه هلال‌احمر پای ثابت خدمت به مردم در حوادث و بحران‌هاست، گفت: امکان خدمت به مردم در هلال‌احمر، توفیقی است که نصیب مسئولان، کارکنان، امدادگران و داوطلبان این جمعیت شده است.
رئیس جمعیت هلال‌احمر نیز در این دیدار با بیان اینکه در هلال‌احمر فضا برای کار و خدمتگزاری به مردم فراهم است، گفت: باید علاوه بر محافظت از کیان هلال‌احمر، به سرمایه اجتماعی آن که حمایت و اعتماد مردمی است، توجه ویژه داشت. هلال‌احمر با تمام توان به میدان خدمت آمده تا سرمایه اجتماعی خود را ارتقا دهد.


پیرحسین کولیوند با اشاره به اقدامات هلال‌احمر در سیل و برف و کولاک دی‌ماه افزود: ارسال 120 تن اقلام زیستی و امدادی به استان‌های سیل‌زده و اعزام نمایندگان هلال‌احمر به این استان‌ها برای نظارت بر روند امدادرسانی به مردم، از جمله اقدامات کارساز در مدیریت حادثه بود اما برای تداوم روند خدمت موثر، موجودی انبارهای جمعیت باید تقویت شود. نگاه رئیس‌جمهوری نیز در این خصوص، نگاه جامعی است که انبارهای جمعیت هلال‌احمر پر باشد.
برگزاری مراسم تحلیف اعضای جوان هلال‌احمر در شلمچه، اقدامات جمعیت در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب، راه‌اندازی و توسعه بانک امانات تجهیزات پزشکی برای کمک به بیماران نیازمند، اجرای پویش رفیق خوشبخت ما، اقدامات جمعیت هلال‌احمر در بعد بین‌المللی و تلاش برای رفع تحریم‌ها که مانعی برای کمک‌رسانی به نیازمندان و حادثه‌دیدگان است و... ازجمله موضوعاتی بود که رئیس جمعیت هلال‌احمر در این دیدار به تشریح آنها پرداخت.
سایر اخبار این روزنامه
جنگ تحریم‌ها بین پوتین و بایدن و جهش تاریخی قیمت بنزین در آمریکا خرمشهرها در پیش است آستین‌ها را بالا بزنید(یادداشت روز) اخبار ویژه اگر محاصره نفتی یمن پایان نیابد، شاهد بزرگ‌ترین عملیات علیه تأسیسات نفتی عربستان خواهیم بود 29 هزار میلیارد تومان سود سهام عدالت از شنبه توزیع می شود سپاه: بی‌شک رژیم صهیونیستی تاوان این جنایت را خواهد داد بازتاب گسترده پرتاب موفقیت‌آمیز ماهواره «نور 2» در رسانه‌های جهان گزارش کیهان از احیای «پلاسکو» و رونق دوباره کسب و کار در ساختمان جدید دولت بر حمایت ویژه از اقشار آسیب‌دیده در جامعه تمرکز نماید شریعتمداری: هلال‌‌احمر پای ثابت خدمت به مردم در حوادث و بحران‌هاست فعالیت‌های هسته‌ای ایران در راستای تولید سلاح نیست دست برتر ایران پشتوانه توافق خوب(نگاه) انتقاد مخالفان سرسخت شفافیت به شفاف شدن حقوق و مزایای نمایندگان مجلس جنگ تحریم‌ها بین پوتین و بایدن و جهش تاریخی قیمت بنزین در آمریکا جنگ تحریم‌ها بین پوتین و بایدن و جهش تاریخی قیمت بنزین در آمریکا