شهاب حسینی به دنبال راه نجات

شهاب حسینی، بازیگر سینما، با انتشار ویدیویی اعلام کرد که قصد دارد روندی دیگر را در زندگی کاری خود پیش بگیرد و از همکارانش خواست که او را از حضور در پروژه‌های خود معاف کنند. انتشار این ویدیو در فضای مجازی، برخی را به این گمان انداخته که او دیگر قصد بازی در فیلم‌های سینمایی را ندارد.

اما حسینی در این نامه که خود آن را به صورت شفاهی خوانده گفته که «در مرز ۵۰ سالگی، خود را در بسیاری از اموری که می‌بایست به آنها می‌پرداختم و زمانش را صرف سینما کردم به شدت جامانده از قافله می‌بینم. بنابراین مشتاقم ادامه مسیر را با یافته‌های خود در قالب نوشتار، کارگردانی و بازیگری جاری و اجرا کنم و اساسا دیگر علاقه چندانی به حضور در پروژه‌های دیگران ندارم، مگر اینکه معنای این سروده زیبا در پیشنهاد همکاری ایشان متجلی باشد.»
بازیگر سریال شهرزاد با اشاره به برخی دشمنی‌ها با خودش و مروری بر آنچه در مسیر سینما دنبال کرده، گفته که دیر زمانی است به دنبال راه نجاتی است.
او برخی از همکاران خود را خطاب قرار داده و گفته که «خبری خوش برای شما دارم، شاید که کارتان آسان‌تر شود. بنده بیش از یک دهه است که خود به ‌فکر کناره‌گیری از حرفه‌ای هستم که ابتدا در آن درِ باغ سبز نشان می‌دهند و پس از آن شما را به وادی خارستان می‌کشانند، بنابراین زیاد خود را به زحمت نیفکنید؛ این کوچک خود دیر زمانی ا‌ست که به دنبال راه نجات است.»
شهاب حسینی همچنین اعلام کرده است که از این پس نه تنها اسما، بلکه رسما و قلبا به دین جدش، امام حسین علیه‌السلام گرویده است.