فرصت سوزی!

سید علیرضاکریمی‪-‬ در آن روزهای نخست مدیریت جبلی در تلویزیون عده‌ای امیدوار بودند عطف به برخی اظهارات رئیس جدید صدا وسیما شاهد تحولات جدی باشیم و برای مثال چهره‌های مردمی و محبوب به این رسانه بازگردند. حتی بعضا نقل قول‌هایی از جبلی در مورد عادل فردوسی‌پور مطرح شد که امیدها را بیشتر می‌کرد و برخی تصور می‌نمودند عصر جدید، عصر پایان تازه‌به‌دوران رسیده‌های حسود است. ولی خب، اینگونه نشده است و شواهد و قرائن به ما می‌گوید درب بر پاشنه قبلی می‌چرخد.
بهرحال، این انتظار وجود داشت با توجه به اینکه بناست چند ماه دیگر شاهد اوج گرفتن تب فوتبال باشیم، صدا وسیما نیز قدری نرمش نشان داده و با دعوت از فردوسی‌پور برای برگزاری برنامه‌های مختص این جام به حرف وحدیث‌ها پایان دهد. لیکن با توجه به اعلام مجریان برنامه‌های ویژه جام جهانی مشخص شد در این ملک میان مدیران در رویکرد‌ها و رفتارها زیاد تفاوتی وجود ندارد. چه ضرغامی، چه عسگری و چه جبلی تحت تاثیر تصمیم فروغی‌ها هستند و لاغیر!
بنده تصور می‌کنم بزرگترین و ثروتمند‌ترین رسانه کشور بهترین فرصت خود برای آشتی بخش مهمی از جوانان با این رسانه را از کف داد. این یعنی هل دادن بخش دیگری از مردم به طرف رسانه‌های غیر در ایام فوتبالی.