مجیدی هم اشتباه می‌کند؛ مثل من، مثل تو!

شهروندآنلاین: در حالی که طرفداران استقلال امیدوار بودند بعد از کنار رفتن پرسپولیس در جام حذفی، تیم‌شان بتواند مقابل نساجی پیروز شود و اصلی‌ترین مدعی کسب عنوان قهرمانی لقب بگیرد، اما آبی‌ها در ورزشگاه آزادی در ضربات پنالتی مغلوب تیم ساکت الهامی شدند و از دور رقابت‌ها کنار رفتند تا سیلی‌ از انتقادها به سمت کادر فنی استقلال روانه شود.

مجیدی در انتخاب ترکیب اشتباه کرد

صادق ورمزیار، پیشکسوت استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار ما درباره وضعیت استقلال نظرات جالبی دارد. او با اشاره به اشتباهات تاکتیکی استقلال مقابل نساجی گفت:‌ «استقلال در لیگ برتر دوبار مقابل نساجی بازی کرد و دو تساوی به دست آورد. با این شرایط می‌شد پیش‌بینی کرد که بازی سختی در انتظار تیم است. با این وضعیت کادر فنی باید تاکتیک و ترکیب بهتری را از ابتدا انتخاب می‌کرد تا کار راحت‌تری داشته باشد. به عقیده من، اما فرهاد مجیدی در انتخاب ترکیب اولیه اشتباه کرد. البته نمی‌شود به او خرده گرفت، به هر حال او هم مثل من و شما اشتباه کرده است.با این حال، کادر فنی اشتباه خود را در جریان بازی و به خصوص در نیمه دوم و وقت‌های اضافی با تعویض‌ها جبران کرد و تیم شرایط بهتری پیدا کرد.»



استقلال باید راه نفوذ به دفاع نساجی را پیدا می‌کرد

این پیشکسوت درباره بازی بسته تیم نساجی در مسابقه دوشنبه‌شب تاکید کرد: «نمی‌شود به این مساله ایراد گرفت. تیم نساجی یا هر تیمی می‌تواند با هر سبکی علاقه‌ دارد بازی کند. این استقلال بود که باید با شرایط بهتری کار را جلو می‌برد و اجازه نمی‌داد نساجی با دفاع فشرده به هدفش برسد. من فکر می‌کنم استقلال باید فوتبال بهتری مقابل چنین تیم‌هایی به نمایش بگذارد، چون اگر واقعیت را بخواهید، اکثر تیم‌ها مقابل استقلال و پرسپولیس با همین شیوه تدافعی بازی می‌کنند. پس مشکل جایی بود که کادر فنی خواسته‌هایی که داشت جواب نداد. در نهایت وقتی تعویض‌ها انجام شد کمی شرایط بهتر شد، اما دیگر فایده‌ای نداشت.»

استقلال باید حواشی و شکست را فراموش کند

ورمزیار صحبت‌های خود را درباره وضعیت استقلال این‌طور به پایان برد: «من نمی‌خواهم خیلی به انتقاد از شرایط تیم بپردازم، اما به نظرم باید این شکست به دست فراموشی سپرده شود. من دیدم بعد از بازی حملات زیادی به داور شده و حواشی متعددی را شاهد بودیم. به نظرم الان وقت این مسائل نیست. این حاشیه‌ها مستقیما روی شرایط تیم در لیگ برتر تاثیر می‌گذارد. در مدت زمان باقیمانده تا شروع دوباره لیگ برتر باید تمرکز تیم روی مسابقات آینده باشد تا در لیگ به مشکل نخورند. استقلال می‌تواند با تمرکز و حساسیت قهرمان لیگ شود و این مهم نباید از دست برود.»