به نابودی رژیم صهیونیستی سرعت داده می‌شود

گروه سیاسی/ سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه، صبح پنجشنبه، ٢۵ فروردین در نخستین مراسم سالگرد شهادت سردار حجازی جانشین نیروی قدس سپاه گفت: سردار حجازی یکی از شهدای برجسته نظام اسلامی است و در همه صحنه‌ها از جلوداران نظام بوده است. سردار قاآنی گفت: سردار حجازی پس از حضور در جبهه مقاومت و خط مقدم مقابله با صهیونیسم با برنامه‌ریزی توانست موفق و سربلند باشد و سید حسن نصرالله او را جزو دوستان با تدبیر و جزو برنامه‌ریزان جبهه مقاومت و با تدبر تعبیر می‌کنند.
وی ادامه داد: شما امروز لبنان را نگاه کنید که چه موقعیتی دارد. روزی که خرمشهر را در سال ۶۱ آزاد می‌کردید، رژیم صهیونیستی از جنوب لبنان وارد شد و در مرکز و بیروت و هر کجا خواست جنایت کرد و کمتر از انگشتان یک دست ابزار نظامی اصلی آن آسیب دید. درحالی که در این مرحله حدود ٣ هزار انسان را کشت و این جنایت بزرگ در حافظه تاریخی جنایتکاران بزرگ حامی آنها فراموش شده است. صهیونیست‌ها جنایت‌هایی کردند که در تاریخ سابقه نداشته است.

تقدیر از اقدام رعد حازم


سردار قاآنی گفت: لبنان یک روزی چنین شرایطی داشته، اما امروز قهرمانان عرصه مقاومت در لبنان به جلوداری سید مقاومت سید حسن نصرالله چنان سلطه بر این میدان و منطقه پیدا کرده‌اند که رژیمی که رؤیای نیل تا فرات را داشته، امروز در اطراف خود و روی زمین دیوارهای بتنی با ارتفاع بیش از شش متر می‌کشد که مبادا کسی به داخل این رژیم نفوذ کند و در برخی نقاط تا 30 متر ستون‌های فولادی در درون زمین فرو می‌کند که کسی از زیر زمین به آنها نفوذ نکند! سردار قاآنی افزود: شما می‌دانید تمام سرزمین‌های اشغالی حکم یک پادگان پر از دوربین و ابزار کنترلی را دارد، سیستم پلیسی که در آنجا حاکم است، قدم به قدم آنجا را کنترل می‌کند. اما در چنین سرزمینی پادگان مسلک نظامی، فرزندان فلسطینی این گونه بلند شده و عملیات انجام می‌دهند و شهدای عالی‌مقامی همچون «رعد حازم» این‌گونه با صلابت و با طمأنینه نفس، در مرکز رژیم صهیونیستی و در شلوغ‌ترین منطقه و ساعت آمده و با صلابت حرکت کرده و با اقدام قهرمانانه پاسخگویی به جنایات رژیم صهیونیستی را این‌گونه مردانه اجرا می‌کند.
وی ادامه داد: دوستان ما که اخبار را از منطقه گزارش می‌کردند گفتند که این جوان چند ساعت در این سرزمین‌های سرتاسر پلیسی حرکت می‌کرد. از ساعت 9 - 9:30 شب که عملیات این جوان آغاز شد، سیستم پلیسی پیچیده رژیم صهیونیستی تا زمان نماز صبح نتوانست این جوان را پیدا کند. تا اینکه این جوان برای این نماز صبح به مسجد یافا رفت و در آنجا به او مشکوک شدند، اما تسلیم نشد و پس از نماز نیز مردانه جنگید. سردار قاآنی گفت: یک نفر از این جوان‌ها تمام ارکان رژیم صهیونیستی را می‌لرزاند، بعد اینها سر و صدا می‌کنند که می‌خواهند با ایران اسلامی بجنگند! کوچک‌تر از آن هستند که بخواهند با این نظام الهی برخورد کنند.

باز هم صهیونیست‌ها را می‌زنیم
فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: ما اعلام کردیم از زمان امام عظیم‌الشأن تا امروز از همه مبارزات ضد اسرائیلی و ضد رژیم اشغالگر حمایت می‌کنیم. اما خودمان هم دست بسته نیستیم و هر جا که لازم باشد، دست به کار می‌شویم. در دوره اخیر که این رژیم جنایتکار خواست بروز و ظهوری از خود نشان دهد نظام اسلامی به آنها اعلام کرد که اگر به منافع این نظام در هر کجای عالم تعرضی صورت بگیرد، در هر جا که شما را پیدا کنیم پاسخ شما را می‌دهیم. البته خوب می‌دانیم شما کجا هستید، یک نمونه آن در اربیل بود. وی عنوان کرد: در اربیل عراق بسیاری از افرادی که کنار آنها زندگی می‌کردند، نمی‌دانستند که آنجا پایگاه موساد است. اما نظام اسلامی با قدرت و سلطه‌ای که دارد خوب دشمنش را دنبال می‌کند و می‌فهمد با دشمن خود چگونه برخورد کند. وی افزود: آنها در عین اینکه رسماً نپذیرفته‌اند اما به وضوح اقرار کردند و متعجب شدند از اینکه جمهوری اسلامی چطور با رعایت ملاحظات امنیتی این پایگاه جنایتکاران و فعالیت اینها را رصد می‌کند و بر سر آنها می‌زند و اعلامیه می‌دهد که ما بودیم و زدیم و پس از این باز هم می‌زنیم.سردار قاآنی گفت: رژیم رو به زوال صهیونیستی هرچه زمان می‌گذرد به زوال خود نزدیک‌تر می‌شود. همین دولت نیم‌بندی که دارند در آستانه سقوط است و ان‌شاءالله با مقاومت فرزندان انقلاب اسلامی و مقاومت، حتماً اضمحلال این رژیم سرعت خواهد گرفت.