سخنگوی دولت خبر داد استعفای مدیر و ناظم مدرسه‌ متخلف در تراشیدن موی سر دانش ‌آموزان

سخنگوی دولت گفت: متخلفی که کرامت دانش‌آموزان را حفظ نکرده بود به هیات رسیدگی به تخلفات اداری معرفی شد، مدیر و معاون ‎مدرسه نیز استعفا دادند.
به گزارش ایسنا، علی بهادری جهرمی در حساب کاربری خود در توییتر نوشت:
«‏متخلفی که کرامت دانش‌آموزان را حفظ نکرده بود به هیات رسیدگی به تخلفات اداری معرفی شد، مدیر و معاون ‎مدرسه نیز استعفا دادند.
سوء رفتارهای شخصی و خارج از ضابطه قابل انتساب به جامعه خدوم‌ فرهنگیان نیست.»
سایر اخبار این روزنامه
زندگی دشوارِ کارگران و بازنشستگانی که بیمار سرطانی در منزل دارند رنج‌های گرانی سرسام‌آورِ دارو محمدعلی وکیلی نقش دست‌های نامرئی در قدرت! در مراسم افطاری رئیس جمهور و دیدار با اهالی فرهنگ و هنر چه گذشت؟ انتظار دخالت بیشتر دولت در فرهنگ! سخنگوی دولت خبر داد استعفای مدیر و ناظم مدرسه‌ متخلف در تراشیدن موی سر دانش ‌آموزان وقتی گرد و خاک حریف تعطیل کردن تهران نشد سدسازی در ترکیه یا سوءمدیریت در کشور « ابتکار» تاثیر بخشنامه وضع عوارض صادراتی بر محصولات معدنی بر بازار را بررسی کرد سایه سیاه دخالت‌ها بر سر شاخص بورس اعراب و نهادهای بین المللی در برابر یورش وحشیانه اسرائیل سکوت کردند جنایت دوباره در مسجدالاقصی رئیسی: سرعت تورم کاهش یافته و به‌تدریج کمتر می‌شود توسط عناصر طالبان بازداشت فردی که سفارت ایران در کابل را گلباران کرد در هند چه خبر است؟ ظهور توقف ناپذیر ناسیونالیسم هندو در هندوستان تی آر تی ترکیه گزارش داد برند‌های ایرانی جایگزینی برای لباس‌های غربی در روسیه فرمانده نیروی دریایی ارتش: حضور مستمر در آب‌های بین‌المللی از اهداف ماست