مدیرعامل پتروشیمی مسجد سلیمان برکنار شد

  مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از برکناری مدیرعامل پتروشیمی مسجدسلیمان به دلیل پاره‌ای موارد، خبر داد.
به گزارش خبرگزاری فارس، چندی پیش تصاویر یک افطاری در پتروشیمی مسجد سلیمان منتشر و با عنوان افطاری لاکچری از آن یاد شده بود.
بهزاد مهرکش در توئیتی عنوان کرد که این وزارتخانه با هر گونه اشرافی‌گری مخالف بوده و این ماجرا را پیگیری خواهد کرد.
بهزاد مهرکش در صفحه شخصی خود با اشاره به اتهامات این فرد اظهار داشت: مدیرعامل پتروشیمی مسجد سلیمان برکنار شد، این تغییر با توجه به نظر دستگاه‌های نظارتی و امنیتی، مسائل مبهم مالی، خرید و فروش‌های تامل‌برانگیز و همچنین عدم درج اطلاعات مناقصه‌ها و مزایده‌ها در سایت صندوق انجام شد. با حمایت مجلس شفافیت در دوره جدید مدیریتی عملیاتی خواهد شد.


رجانیوز هم درباره وضعیت پتروشیمی مسجدسلیمان نوشت: در پی بررسی‌های انجام شده درخصوص عملکرد و جریانات مبهم در شرکت پتروشیمی مسجد سلیمان و نظر برخی نهادهای نظارتی مبنی بر لزوم اصلاحات مدیریتی در شرکت پتروشیمی مسجد سلیمان، هیئت مدیره شرکت مذکور پس از عدم توفیق در شفاف‌سازی اقدامات مبهم و مسئله‌دار مدیرعامل شرکت در بخش‌های مختلف مدیریت شرکت مذکور و به ویژه فرایندهای مالی و عدم درج اطلاعات مناقصات و مزایده‌ها در سایت صندوق بازنشستگی کشوری با وجود تاکیدات چندباره و همچنین برخی رفتارهای نامعمول و سیاسی، در جلسه روز پنجم اردیبهشت خود وی را برکنار کرد.
با اقدام دستگاه‌های نظارتی در بررسی دقیق‌تر فرایند مشارکت و جریانات مالی ساخت و خرید و فروش‌ها در شرکت مذکور، احتمالا باید منتظر فصل جدیدی از اطلاعات پیرامون این پرونده بود.
حالا و پس از برکناری وی نیز تلاش‌های گسترده‌ای برای ایجاد اختلال در روند امور جاری پتروشیمی مسجدسلیمان در حال انجام است. تلاش‌هایی که البته با وجود تاکید نهادهای نظارتی در فرایند برکناری این فرد کاملا قابل پیش‌بینی بوده است.