قصه ما به صد رسید

همزمان با روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر، جمعیت
هلال احمر ایران جشن صد سالگی خود را برگزار کرد.
تقارن تولد صدسالگی جمعیت هلال احمر ایران با هفته جهانی صلیب سرخ بهانه ای شد برای میزبانی ایران  از جمعیت‌های ملی صلیب سرخ و هلال احمر. روز یکشنبه داوطلبان، امدادگران و اعضای جوانان هلال احمر به همراه مدیران این جمعیت و البته روسای جمعیت های ملی در سالن اجلاس سران دور هم جمع شدند و این روز را گرامی داشتند.
فعالیت‌های گسترده خانواده بزرگ هلال احمر ایران از چشم روسای کمیته بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر و همچنین فدراسیون بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر پنهان نمانده است؛ به همین دلیل است که رئیس فدراسیون بین‌المللی صلیب سرخ و هلال احمر، هلال احمر ایران را یکی از 5 جمعیت بشردوستی بزرگ دنیا معرفی کرده و فعالیت‌های این نهاد را الگویی قابل تعمیم برای دیگر جمعیت های ملی می‌داند.
جمعیت هلال احمر ایران صد سالگی خود را با قدردانی از امدادگران و داوطلبان و جوانان فعال و اثرگذار در سال‌های گذشته و همچنین تقدیر از چهره‌های افتخارآفرین این جمعیت گذراند. سالروز تاسیس جمعیت هلال احمر ایران و همچنین روز جهانی هلال احمر و صلیب سرخ با برنامه‌هایی از جمله بازدید مهمانان خارجی از شرکت سها دارو و همچنین برگزاری نشست خبری با حضور فرانچسکو روکا و ماردینی، روسای فدراسیون و کمیته بین‌المللی صلیب سرخ ادامه پیدا کرد.