کشف 2700 تن انواع کالای اساسی احتکار شده طی 24 ساعت

 
سردار غلامرضا رضائیان دیروز به پایگاه خبری پلیس گفت: با مشاهده اینکه تعدادی از سوداگران اقتصادی برای دستیابی به سودهای کلان و نامشروع اقدام به احتکار و خودداری از عرضه اقلام و کالاهای اساسی مورد نیاز مردم می‌کنند، تشدید اجرای طرح‌های مقابله با قاچاق، احتکار و اخلال در تولید و توزیع کالاهای اساسی و معیشت محور در کشور در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.
رضائیان افزود: طی 24 ساعت گذشته کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی، با خدمت مضاعف و تلاش‌های شبانه‌روزی و اقدامات تخصصی پلیسی، محل دپو و احتکار کالاهای اساسی و ضروری را شناسایی و در بازدید و بازرسی از آنها بیش از دو هزار و 700 تن انواع کالای اساسی از قبیل برنج، گندم و آرد، ماکارونی، روغن خوراکی، گوشت قرمز و مرغ، نهاده‌های دامی و کشاورزی، حدود 44 هزار لیتر انواع مواد شوینده، روغن موتور و ضد یخ و... را به همراه بیش از 14 هزار عدد انواع دارو و 69 هزار و 500 قطعه انواع ابزار آلات کشف کردند.
وی با اشاره به اینکه کارشناسان در برآوردهای اولیه ارزش اقلام و کالاهای مکشوفه را یک هزار و 586 میلیارد ریال برآورد داشتند ادامه داد: در این خصوص 246 متهم دستگیر، 101 دستگاه خودرو توقیف و 46 باب اماکن مرتبط با این امر پلمب و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی متهمان تحویل مراجع قضائی و خودروها روانه پارکینگ شدند.
سایر اخبار این روزنامه
رهبر انقلاب بر پیکر حجت‌‌‌الاسلام والمسلمین فاطمی‌نیا نماز میت اقامه کردند آغاز عملیات احداث ۱۱۸ هزار واحد مسکونی در 21 شهر جدید نگاهی به روند انتخابات لبنان (یادداشت روز) اخبار ویژه گزارش سفیر آمریکا در سازمان ملل از جنگ اوکراین و بحران مواد غذایی در غرب کشف 2700 تن انواع کالای اساسی احتکار شده طی 24 ساعت ایجاد آشوب و سوءاستفاده از مطالبات مردم مأموریت جاسوس‌های فرانسوی و محکومین امنیتی گزارشی از پشت پرده یک پرونده امنیتی در موضوع جمعیت کارخانه تولید پهپاد «ابابیل ۲» در تاجیکستان افتتاح شد از دوران تاریک رضاخانی تـا روزگـار شکوفـایی انقلاب جریان مقاومت با کسب بیشترین آراء پیروز قطعی انتخابات سرنوشت ساز لبنان شد دغدغه مجلس برای مایحتاج مردم مورد تمسخر اصلاح‌طلبان آیا شورای برون مرزی به این تور تفریحی توجه دارد؟ (نکته ورزشی) گزارشی از پشت پرده یک پرونده امنیتی در موضوع جمعیت گزارشی از پشت پرده یک پرونده امنیتی در موضوع جمعیت