شهادت یکی از پاسداران مدافع حرم در اقدام جنایتکارانه تروریست‌ها

سرهنگ پاسدار «صیاد خدایی» یکی از مدافعین حرم روز گذشته در خیابان مجاهدین اسلام و در مقابل منزل خود توسط دو موتورسوار با اسلحه کلت مورد سوءقصد قرار گرفت و به درجه رفیع شهادت نائل شد.
وی در حالی ترور شد که در داخل ماشین خود (پراید) در مقابل منزل مسکونی‌اش قرار داشت.
همسر وی اولین فردی بود که با پیکر این شهید مدافع حرم روبه‌رو شد.
اطلاعیه سپاه پاسداران


روابط عمومی کل سپاه نیز در اطلاعیه‌ای با اعلام این خبر اقدام جنایتکارانه تروریستی ضد انقلاب و عوامل وابسته به استکبار جهانی در شهادت یکی از مدافعان سرافراز حرم را محکوم کرد و افزود: عصر یکشنبه در یکی از کوچه‌های منتهی به خیابان مجاهدین اسلام در شرق تهران، مدافع حرم «سرهنگ پاسدار صیاد خدایی» هدف جنایت تروریستی ضد انقلاب و عوامل وابسته به استکبار جهانی قرار گرفت.
این اطلاعیه با تبریک و تسلیت شهادت مدافع سرافراز حرم «سرهنگ پاسدار صیاد خدایی» به خانواده معظم وی تاکید کرد: اقدام لازم برای شناسایی و دستگیری ضارب یا ضاربین پیش‌بینی و در حال انجام است.
روایت شاهدان عینی از ماجرای ترور شهید صیاد
فارس در خبری نوشت: روایت شاهدان عینی از ماجرای ترور شهید صیاد نشان می‌دهد یک دستگاه پراید دقایقی پیش از عملیات ترور، مسیر تردد خودروها از خیابان قائن به کوچه غلامیان را مسدود کرده است.
یکی از شاهدان عینی حادثه ترور به فارس گفت: دقایقی قبل از ترور که از خیابان قائن قصد ورود به کوچه غلامیان را داشتم با یک دستگاه خودرو پراید مواجه شدم که عرض کوچه را بسته بود و در حالی که درب صندوق عقب خودرو را باز نگه داشته بود اجازه ورود به خودروها نمی‌داد.
وی ادامه داد، ماشین‌ها مجبور شدند مسیر را دور زده و از طرف دیگر کوچه از خیابان مجاهدین اسلام وارد کوچه غلامیان شوند.
شاهد دیگر ماجرا که از همسایگان شهید صیاد و اولین کسی است که با اورژانس تماس می‌گیرد نیز می‌گوید همزمان با صدای ممتد تیراندازی صدای گاز شدید یک دستگاه موتور سیکلت در کوچه را شنیده است.
او می‌گوید وقتی خودم را به کوچه رساندم با پیکر نیمه‌جان شهید صیاد مواجه شدم و بلافاصله با اورژانس تماس گرفتم.
دستور ویژه رئیس کل دادگستری تهران
برای شناسایی عوامل اقدام تروریستی
در پی این ترور ناجوانمردانه «علی القاصی» رئیس کل دادگستری استان تهران به دادستان تهران دستور داد تا در شناسایی و دستگیری عوامل این اقدام جنایتکارانه تسریع شود.
رئیس کل دادگستری استان تهران همچنین بر تسریع در صدور دستورات قضایی لازم به‌منظور شناسایی عوامل دخیل در این جنایت
تاکید کرد.
دادستان تهران هم در پی دستور رئیس کل دادگستری استان تهران، شخصاً در صحنه جرم حاضر شد و به‌صورت میدانی در جریان نحوه و چگونگی انجام این اقدام جنایتکارانه قرار گرفت.
رسانه صهیونیستی:
این ترور پیام مستقیم اسرائیل به ایران است
روزنامه صهیونیستی معاریو در خبری مدعی شد: ترور (شهید) خدایی ربطی به برنامه هسته‌ای ایران ندارد و به نظر می‌رسد این ترور مربوط به حضور ایران در سوریه است و پیام مستقیم اسرائیل به ایران
است.
سایر اخبار این روزنامه
آمریکا: ایران با افزایش تولید واردات گندم را 24 درصد کاهش می‌دهد از سواد اینستاگرامی تا علم شوفری! (یادداشت روز) اخبار ویژه آمریکا دیگر قدرت بلامنازع نیست 25 سال آینده مثل امروز نخواهد بود کشف ۳ هزار تن کالای اساسی احتکاری طی ۳ روز هراس و نگرانی رژیم صهیونیستی از صادرات پهپاد ایران به تاجیکستان شهادت یکی از پاسداران مدافع حرم در اقدام جنایتکارانه تروریست‌ها گام مهم دولت در برکناری مدیران ناکارآمد لزوم برخورد جدی‌تر با «بانیان وضع موجود» نقل‌قول غلط از الجزیره درباره دیدار امیر قطر با رهبر انقلاب افشای صورت‌های مالی 55 هزار میلیارد تومانی 132 شرکت بخش عمومی نمایندگان مجلس از پیگیری طرح «استفاده بهینه از اشیای باستانی و گنج‌ها» منصرف شدند بیمه طلایی معلمان احیا شد دستگیری شبکه‌ای از اراذل و اوباش مرتبط با رژیم صهیونیستی آسمان پرستاره و پرحماسـه خو نین‌ شهر آمریکا: ایران با افزایش تولید واردات گندم را 24 درصد کاهش می‌دهد آمریکا: ایران با افزایش تولید واردات گندم را 24 درصد کاهش می‌دهد