دولت به دنبال توزیع عادلانه یارانه‌ها و کاهش شکاف طبقات اجتماعی است


آیت‌الله کاظم صدیقی در خطبه‌های نماز جمعه پایتخت ابراز داشت: تقوا منشاء همه خیرات اخروی و دنیوی است و کلید همه درهای بسته رحمت است.
وی با بیان اینکه امروز هم خرمشهرها در پیش داریم، خاطرنشان کرد: امروز هم خرمشهرهای ما در عرصه اقتصاد و فرهنگ وجود دارد که اگر همان عشق به ولایت، اعتقاد و روحیه ایثار در بین مردم باشد که الحمدلله چنین است، دژهای مستحکم دشمن را ویران خواهند کرد و دوباره معجزه‌ها پدید می‌آورند.
امام جمعه موقت تهران با اشاره به دیدار نمایندگان ملت با رهبر معظم انقلاب بیان داشت: از مجلس توقع داریم منویات مقام معظم رهبری برای انقلابی ماندن مجلس جدی گرفته شود؛ ساده زیستی، مردمی بودن، رعایت اولویت‌ها، پرهیز از قوانین غیرقابل اجرا، متعبد و متشرع بودن از نشانه‌های یک مجلس انقلابی است.


وی با بیان اینکه دولت به دنبال توزیع عادلانه یارانه‌ها و کاهش شکاف طبقات اجتماعی است، حذف ارز ترجیحی را امتحانی برای مردم و مسئولین دانست و گفت: سابقاً ارز ترجیحی را به افرادی می‌دادند که پولدارها را پولدارتر و طبقات ضعیف را ضعیف‌تر می‌کرد و دستاوردی برای سفره عموم مردم نداشت.
آیت‌الله صدیقی با بیان اینکه امروز گرانی هست اما دولت به دنبال گشایش در سفره اقتصادی و معیشت ملت می‌باشد، اظهار داشت: نابرده رنج گنج میسر نمی‌شود باید صبور بود چرا که با شناخت ما از آیت‌الله رئیسی می‌دانیم که ایشان با همه وجودش در خدمت مردم است و برای معیشت مردم تلاش‌های شبانه‌روزی می‌کند.