عنایتی رودست خورد؟

وقتی بیست و یکمین دوره رقابت‌های لیگ برتر آغاز شد و چند هفته آغازین آن سپری گردید اغلب کارشناسان معتقد بودند هوادار یکی از مدعیان جدی سقوط به لیگ آزادگان خواهد بود و در مسابقات این فصل حکم آسانسور را دارد اما رضا عنایتی به شاگردانش اعتماد فراوان داشت و به همین خاطر هفته به هفته کارشان بهتر شد.
آنها نه تنها از منطقه سقوط فاصله گرفتند بلکه با توجه به اولین حضورشان در لیگ برتر و عدم بهره‌مندی از هواداران، جایگاه بسیار مناسبی را هم احراز کردند تا عنایتی کارنامه کاملاً موفقی در این عرصه از خود برجای بگذارد و به همین دلیل از سوی چند تیم لیگ برتری دیگر مورد توجه قرار بگیرد.
 عنایتی ابتدا گزینه نساجی شد و پس از آن با مدیران باشگاه استقلال مذاکره کرد. به موازات همین اتفاقات خبر جدایی قطعی از هوادار هم مطرح شد تا همه به این مسأله فکر کنند که ملی‌پوش کشورمان در جام جهانی ۲۰۰۶ آلمان، تیم جدید خود را هم انتخاب کرده است ولی نساجی سرمربی فصل آینده خود را برگزید و شرایط استقلال را هم خودتان شاهد هستید.
در این وضعیت مدیران باشگاه هوادار نیز مدعی‌اند ساکت الهامی گزینه جدی آنها برای لیگ بیست و دوم تلقی می‌شود. همه این موارد یعنی اینکه رضا عنایتی به نوعی رودست خورد و حالا برای بازگشت به لیگ برتر باید حداقل چند هفته آغازین لیگ بیست و دوم را دور از میادین سپری کند مگر اینکه طی روزهای آینده اتفاقات دیگری را شاهد باشیم.