اجرای نسخه لبنانی «سلام فرمانده» با حضور گسترده مردم در استادیوم شهر «صور» لبنان


منابع لبنانی از اجرای سرود «عاهدناک إمام زمانی» نسخه لبنانی سرود «سلام فرمانده» خبر دادند.
طبق گزارش وبگاه صدی الضاحیه این سرود، روز گذشته، در استادیوم باستانی شهر «صور» (غرب لبنان) با حضور هزاران نفر از مردم این کشور برگزار شده است.
به گزارش فارس، منابع لبنانی گزارش دادند که این سرود توسط انجمن پیشاهنگی امام مهدی(عج) به عنوان نسخه لبنانی سرود سلام فرمانده تولید شده است.


پیش از تولید این سرود، شیخ نزیه فیاض، رئیس ‌انجمن پیشاهنگی امام زمان(عج) در گفت‌و‌گو با العهد گفته بود: در راستای همگامی خود با سرود سلام فرمانده و تاثیر عاطفی، فرهنگی و تربیتی این سرود، کار روی این پروژه را آغاز کردیم. این سرود به یک نماد جهانی تبدیل شده
است.
شیخ فیاض درباره مراحل این طرح توضیح داده بود که پس از همفکری و مشورت، زمینه‌‌سازی‌هایی را انجام دادیم و طرح خود را مشخص کردیم. این طرح یک کار هنری است که سلام فرمانده را شبیه‌‌سازی می‌کند یعنی نسخه عربی آن با یک متن ادبی زیبا، سهل‌ و ممتنع و همچنین اثرگذار با زبان همگان، امام زمان(عج) را خطاب قرار می‌دهد.
نسخه عربی «سلام فرمانده» در ناصریه عراق اجرا شد
نسخه عربی سرود سلام فرمانده که در هفته‌های اخیر در کشورهای مختلف اجرا شده است، پس از استقبال در عراق، این بار در ناصریه توسط کودکان و نوجوانان این شهر هم‌خوانی شد.
ناصریه از شهرهای بزرگ عراق و در ۳۷۰ کیلومتری جنوب شرقی بغداد و در ساحل رود فرات واقع شده‌ است.
سرود «سلام فرمانده» همچنین در محل ترور شهید قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس در فرودگاه بغداد توسط جمعی از کودکان و نوجوانان اجرا شد.
این سرود در شهرهای مختلف عراق اجرا شده است و حتی در برخی تجمع‌ها در کنار نسخه عربی این سرود، نسخه فارسی آن نیز پخش می‌شود. به گزارش فارس، مردم بصره نیز که آزادی خود از دست تکفیری‌ها و داعش را مدیون نیروهای مقاومت و به ویژه شهید قاسم سلیمانی می‌دانند، در الهارثه، شمال شرقی استان بصره در حالی که تصاویری از مقام معظم رهبری و آیت‌الله سیستانی را در دکور خود قرار داده بودند، نسخه عربی سرود «سلام فرمانده» را اجرا کردند.
همچنین کودکان و نوجوانان این شهر، تصاویری از شهید قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس در دست داشتند و در این گردهمایی با حضرت مهدی(عج) تجدید پیمان کردند.
سایر اخبار این روزنامه
تجارت با همسایگان در فصل بهاراز 12 میلیارد‌ دلار عبور کرد گریه گرگ برای گله!(یادداشت روز) اخبار ویژه افت ۳۰ درصدی بازارهای مالی آمریکا اعتصاب و هرج و مرج در فرودگاه‌های اروپا قولنامه‌های دستی قابلیت پیگیری حقوقی ندارد مراسم بزرگداشت مرحومه مریم کاظم‌زاده اولین عکاس زن دفاع مقدس آمریکا در مذاکرات کارشکنی کرد غربگراها به تیم هسته‌ای ایران حمله می‌کنند! زلزله بامدادی در هرمزگان ۵ کشته و ۸۴ مصدوم بر جا گذاشت پیش‌نویس سند جامع صنعت کشور تهیه شده و در حال نهایی شدن است موازنه در منطقه به نفع ما در حال تغییر است چند برگ از کارنامه حقوق بشر آمریکایی طلبه‌ای در خط مقدم نبرد با داعش اجرای نسخه لبنانی «سلام فرمانده» با حضور گسترده مردم در استادیوم شهر «صور» لبنان آمریکا در مذاکرات کارشکنی کرد غربگراها به تیم هسته‌ای ایران حمله می‌کنند! آمریکا در مذاکرات کارشکنی کرد غربگراها به تیم هسته‌ای ایران حمله می‌کنند! آمریکا در مذاکرات کارشکنی کرد غربگراها به تیم هسته‌ای ایران حمله می‌کنند!