جنگ استوری بازیکنان تیم ملی

گروه ورزشی/ پس از اینکه بحث برکناری اسکوچیچ از سرمربیگری تیم ملی فوتبال مطرح شد، سردار آزمون صبح دیروز با انتشار یک استوری ضمن اعلام درخواست بازیکنان تیم ملی از دولت برای همه‌گونه حمایت از این تیم، به بحث جدایی اسکوچیچ نیز واکنش نشان داد و درخواست کرد تا پایان جام جهانی هیچ چیز را در تیم ملی تغییر ندهند. در ادامه برخی بازیکنان مانند علیرضا بیرانوند، محمدحسین کنعانی‌زادگان، وحید امیری، شجاع‌ خلیل‌زاده، علی قلی‌زاده، احمد نوراللهی، امید نورافکن، صادق محرمی، سروش رفیعی و میلاد سرلک نیز این استوری‌ را بازنشر کردند گرچه تعدادی از آنها دقایقی بعد استوری‌شان را پاک کردند. برخی نفرات جوان و کم تجربه‌ در اردوی تیم ملی مثل اللهیار صیادمنش، عارف آقاسی، مهدی حسینی، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، عارف غلامی، سعید صادقی، آرمین سهرابیان، مهدی مهدی‌پور و مهدی شیری نیز که در آخرین اردوی تیم ملی در قطر حضور داشتند در صفحه خود این استوری را منتشر نکردند. البته این اقدام با نظر موافق همه بازیکنان تیم ملی همراه نبوده چون تعدادی از بازیکنان جوان و با تجربه تیم ملی از اقدام آزمون و دیگر نفرات حمایت نکرده و آن را در صفحه خود منتشر نکردند. 
در این شرایط عصر دیروز احسان حاج‌صفی کاپیتان تیم ملی واکنش تندی به استوری حمایتی هم تیمی‌هایش نسبت به اسکوچیچ داشت و آن را بدون هماهنگی دانست! حاج صفی در این استوری که جهانبخش، طارمی و پورعلی گنجی هم آن را بازنشر کردند، نوشت:«استوری امروز که تحت عنوان بازیکنان تیم ملی منتشر شده بدون موافقت، هماهنگی، اطلاع و برخلاف میل ما بوده و بی احترامی به مجموعه تیم ملی است. صدور بیانیه‌های غیرواقعی به نام تیم ملی براساس منافع شخصی برخی بازیکنان تیم ملی صورت گرفته و باعث دودسته شدن تیم می‌شود.ما همه سرباز مردم ایران و پرچم خوشرنگ کشورمان هستیم و قابلیت‌هایمان را با تمام وجود در زمین نشان می دهیم و برای نشاندن یک لبخند روی لبان این مردم از جان مایه می گذاریم. انکار وضعیت بغرنج کنونی که تیم ملی با آن مواجه است، فقط کوه مشکلات را بزرگتر می کند.» ‌
نکته قابل توجه این که
6 بازیکنی که جلسه خصوصی آنها با حمید سجادی، وزیر ورزش در هتل محل اقامت تیم ملی در اردوی قطر بسیار خبرساز شده بود، حالا به دو جبهه تقسیم شدند و همراهی نکردن بسیاری از بازیکنان با تجربه و جوان تیم ملی با اقدامی که آزمون شروع کرد، نشان می‌دهد در تیم ملی اختلاف سلیقه و ناهماهنگی وجود دارد.  اتفاق دیگری هم که باید به آن اشاره کرد اینکه صفحه اینستاگرام تیم ملی که از دوره سرمربیگری کی‌روش فعالیت خود را آغاز کرده، پس از جدایی‌اش او را آنفالو نکرده بود. ضمن اینکه خود کی‌روش هم پس از خداحافظی با تیم ملی کشورمان این صفحه را آنفالو نکرد‌. مشابه کاری که پس از جدایی از دو تیم کلمبیا و مصر انجام داد. در واقع صفحه سه تیمی که کی‌روش در سال‌های اخیر از آنها جدا شده، در لیست 23 تایی دنبال شونده‌های این مربی قرار دارد. با وجود این در اتفاقی عجیب پس از حواشی اخیر، مسئولان رسانه‌ای تیم ملی و فدراسیون فوتبال تصمیم گرفتند صفحه کی‌روش را آنفالو کنند. احتمالاً با این هدف که از این طریق هم شایعه بازگشت کی‌روش را تکذیب کنند.