بسته محتوایی معرفتی ویژه محرم برای ارکان هیئت منتشر شد

بسته معرفتی ارتقای توانمندی ارکان هیئت در محرم ۱۴۰۱ در موضوعات «جهاد تبیین»، «حلقه‌های میانی»، «خانواده و جمعیت»، «روضه خانگی»، «تشکیلات و جبهه‌سازی» تهیه شد.
به گزارش مهر، بسته معرفتی و محتوایی ارتقای توانمندی ارکان هیئت ویژه محرم ۱۴۰۱ در موضوعات «جهاد تبیین»، «حلقه‌های میانی»، «خانواده و جمعیت»، «روضه خانگی»، «تشکیلات و جبهه‌سازی» تهیه شده است.
هر مداح، منبری و مدیر هیئت برای اینکه بتواند اولویت‌های زمانه را بشناسد و تاثیر بیشتری روی مخاطبین خود داشته باشد، نیاز به محتوای ارزیابی شده معرفتی و مهارتی دارد. این خلا وقتی بیشتر احساس می‌شود که هیات‌ها دغدغه‌مند باشند اما برای این دغدغه محتوای مناسبی در دسترس نداشته باشند. امسال نیز مانند سال‌های گذشته جهت بالا بردن سطح معرفتی و مهارتی سخنرانان، مداحان و مدیران هیات‌های حسینی و نیز برای اشتراک‌گذاری ایده‌ها و تجربیات و هم‌افزایی بیشتر آنان و نیز جریان‌سازی رسانه‌ای حول موضوعات خاص و کلیدی، بسته معرفتی ارتقای توانمندی ارکان هیئت در محرم ۱۴۰۱ با موضوعات «جهاد تبیین»، «حلقه‌های میانی»، «خانواده و جمعیت»، «روضه خانگی»، «تشکیلات و جبهه‌سازی» و محتوای تاریخ و مقتل و شعر و نوحه و… تقدیم شده است. علاقه مندان می‌توانند برای تهیه این بسته عدد ۷۲ را به سامانه ۳۰۰۰۱۵۴۲ ارسال نمائید و یا جهت ثبت سفارش به لینک baste.heyat.co مراجعه نمائید. لازم به ذکر است بسته معرفتی و محتوایی ارتقای توانمندی ارکان هیئت ویژه محرم ۱۴۰۱ با ۷۰ درصد تخفیف در اختیار مداحان، سخنرانان و مدیران هیئت‌ها قرار می‌گیرد.