روزنامه‌نگار صهیونیست خواستار قتل‌عام اسرای فلسطینی به جای حبس شد!

  سرويس خارجي-
در اظهارنظري جنايت آميز و به شدت ضدانساني يك خبرنگار صهيونيستي درخواست كشتار دسته جمعي اسراي فلسطيني در زندان‌ها را مطرح كرد تا یک بار دیگر ماهیت این رژیم جنایتکار بر همگان فاش شود. این اظهارات در واقع نَشتی یک تفکر است: صهیونیسم!
مفهوم اسير و اسارت همواره با نام فلسطين گره خورده و طي روزهاي گذشته نيز موضوع اسراي فلسطيني مباحث بسياري را در رسانه‌هاي منطقه‌اي وبين‌المللي برانگيخته و حتي واكنش‌هايي را نيز به همراه داشته است. در واقع تاريخ فلسطين با موضوع اسارت آغاز مي شود و از همان آغاز اشغال فلسطين، اسراي فلسطيني يكي از فاكتورهاي تعيين كننده تحولات اين سرزمين بوده‌اند.
صهيونيست‌ها به دليل نگاه نژادپرستانه خود، اسراي فلسطيني را به عنوان سربار اجباري روي دوش خود مي بينند و حتي اگر از ترس آبروريزي بيشتر نبود، احتمالا اشغالگران برگ ديگري از جنايات خود در فلسطين را مي‌گشودند و اقدام به اعدام و كشتار وحشيانه اسراي فلسطيني در زندان مي‌كردند. كشتار اسرا در زندان يك ادعاي بي‌پشتوانه نيست، بلكه حتي خبرنگاران صهيونيستي چنين درخواستي را به صراحت مطرح مي كنند. از جمله روز شنبه «هیلل بیتون روزین» خبرنگار شبکه ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی در توئیتی عنوان کرد که هم اکنون ۳۳۶ فلسطینی در زندان‌های این رژیم نگهداری می‌شوند که بیش از ۲۰ سال در اسارت بودند و ۸ نفر از آنان بیش از ۳۵ سال از عمر خود را پشت میله‌های زندان گذرانده‌اند. روزین در ادامه با اظهاراتي بي شرمانه گفت که به‌جای هزینه کردن میلیون‌های شِکل (واحد پول رژیم صهیونیستی) برای نگهداری این افراد، بهتر بود که آنها را به قتل می‌رساندیم!


جالب آن كه درخواست كشتار اسرا از سوي خبرنگار فلسطيني در حساب توئيتري عنوان شده و نكته عجيب آن كه توئيتر هيچ واكنشي در برابر اين ادعاي به شدت نفرت انگيز و خطرناك نداشته و اقدامي نيز براي حذف نظر اين خبرنگار صهيونيستي از سوي توئيتر صورت نگرفته است. اين در حالي است كه توئيتر بارها و بارها اظهارنظرهايي كه در آن تقاضاي مرگ مي‌شود تحت عنوان «نظر خشونت آميز و ترويج خشونت»، حذف مي‌كند و حتي اجازه انتشار تصاوير بسياري از شهداي فلسطيني را هم نمي‌دهد، اما اين شبكه مجازي هيچ واكنشي در برابر درخواست جنايت آميز خبرنگار صهيونيست براي كشتار جمعي اسرا نداشته است!
اين گونه اظهارات بيش از هرچيز عمق نژادپرستي و مرگ حقوق انساني در رژيم صهيونيستي را نشان مي دهد. رژيمي كه غربي‌ها آن را الگوي موفق دموكراسي موردنظرشان مي خوانند، اما در آن بي پرده كشتار اسراي فلسطيني به عنوان يك درخواست مطرح مي شود!
شايد صهيونيست‌ها بدليل آبروريزي بيشتر در صحنه جهاني نتوانند درخواست جنايت آميز خبرنگار خود براي كشتار جمعي اسرا را برآورده كنند، اما صهيونيست‌ها با رفتار ضدانساني شان، مرگ تدريجي را براي اسيران فلسطيني رقم زده‌اند. روز شنبه اعلام شد كه « موسی‌هارون ابومحامید»، اسیر ۴۰ ساله فلسطینی بر اثر اهمال و عدم رسیدگی به موقع پزشکی در زندانهای رژیم صهیونیستی به شهادت رسید. بدتر آن كه علت اسارات اين شهروند فلسطيني نيز بسيار حزن انگيز و‌اندوه آور است و باشگاه اسراي فلسطيني گفته است كه ابومحاميد به بهانه ورود بدون مجوز در بیت المقدس اشغالی به اسارت برده شد و پس از وخامت حالش همزمان با اسارت به شهادت رسيده است.
در عين حال احتمال دارد كه اهميت موضوع اسراي فلسطيني يك جنگ جديد را عليه صهيونيست‌ها رقم بزند، چون «اسماعیل هنیه»، رئیس‌دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» در نشست خبری خود در استانبول گفت كه مسئله اسرا، مسئله‌ای کاملا ملی است و صرفا مربوط به برخی احزاب و گروه‌ها نیست، بلكه موضوع اسرا همانند مسجدالاقصی یکی از ارکان نبرد با دشمن صهیونیستی است و مقاومت فلسطين اکنون این آمادگی را دارد که برای دفاع از اسرای فلسطینی، وارد نبردهای جديد شود.