مدیریت شهری فعلی اسیر جریان‌های حاشیه ساز نمی‌شود


گروه اجتماعی: نایب رئیس شورای شهر اعلام کرد که مدیریت شهری فعلی اسیر جریان‌های حاشیه ساز نمی شود. به گزارش ایسنا، پرویز سروری در جریان جلسه امروز شورای شهر تهران، با بیان این که روز گذشته بوستان بزرگ ایرانیان افتتاح شد، گفت: در ماههای گذشته از این بوستان بازدید کردم و تصور نمی کردیم که به این زودی این زمین بایر به بوستان تبدیل شود. اما اقدام جهادی و انقلابی شهرداری سبب شد که این بوستان بزرگ در منطقه محروم منطقه ۱۹ افتتاح شود که در فاز دوم نیز نمادهای اقوام ایرانی در آنجا نصب می شود.
وی با بیان این که این پارک بزرگ، صد در صد برای معلولان مناسب سازی شده گفت: از سمن های معلولان دعوت می‌کنم ضمن بازدید از این بوستان، نظرات خود را به ما بگویند تا در پروژه‌های بعدی از آن استفاده کنیم. سروری با بیان این که لوکوموتیو شهرداری روی ریل کارآمدی قرار گرفته، اظهار کرد: آنهایی که می گفتند عمر شهرداری یک ساله است، امروز شاهد افتتاح و کلنگ زنی های سریالی هستند و ما شاهد جیغ های بنفش و رنگارنگ آنها هستیم و جالب است افرادی که می گفتند این شهرداری یک ساله است امروز نمی توانند غضب و خشم خود را فرو بخورند. چرا که یک مدیریت جهادی و توانمند آمده است و حالا آنها در صدد حاشیه سازی هستند تا اقدامات دیده نشود اما همانطور که رئیس شورای شهر اعلام کرده مردم سره را از ناسره تشخیص خواهند داد .
وی بیان کرد: آنهایی که سوپر انقلابی بودند و تا بلندگو نداشتند می گفتند هر اقدامی که منجر به حمایت ضد انقلاب و رسانه های ضد انقلاب شود درست نیست. امروز خودشان در این رسانه ها بُلد شدند و افتخار می کنند، بروید بررسی و توبه کنید که شما امروز مطلع رسانه‌های ضد انقلاب شدید اما لوکوموتیو شهرداری روی ریل اقدامات است و اسیر این جریان سازی ها نمی شود.