اجتماع بزرگ امت رسول‌اللّه(ص)

اجتماع بزرگ «امت رسول الله (ص)» با حضور پرشور قشرهاي مختلف مردم در سراسر کشور برگزار شد. در اين اجتماع مردم با محکوميت اقدامات اغتشاشگران، شعار «مرگ بر منافق فتنه‌گر»، «اين همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده»، «مرگ بر آمريکا»، «مرگ بر اسرائيل» و «مرگ بر آل سعود خبيث»، «ما همه با هم هستيم، مطيع رهبر هستيم» دادند و همچنين دست‌نويس‌هايي چون «سرم ميره ولي چادرم نميره» و «امنيت و آرامش مديون مجاهدت نيروي انتظامي»، «آتش به اختياريم از فتنه‌گر بيزاريم»، «فتنه اغتشاشات زير سر آمريکاست»، «اهانت به قرآن رسم منافقين است»، «ايران پر از شهيده فتنه جواب نميده»، «از فتنه‌گر بيزاريم، کشور رو دوست داريم»، «کوه اراده هستيم، آمريکا را شکستيم» در دست داشتند.
«اهانت به قرآن رسم منافقين است، فتنه اغتشاشات زير سر آمريکاست، سلبريتي حيا کن، جوانان را رها کن، حسين حسين شعار ماست، شهادت افتخار ماست»، از جمله شعارهايي است که مردم تهران سر دادند.
حجت الاسلام محمدجواد حاج علي‌اکبري، رئيس شوراي سياست‌گذاري ائمه جمعه کشور در اجتماع بزرگ «امت رسول الله (ص)» که امروز در تهران در واکنش به اغتشاشات اخير برگزار شد، گفت: رسول خدا فرمودند، اگر علم و ايمان و دين در کهکشان ها باشد، مرداني بزرگ و بلند همت از سرزمين فارس آرا به دست خواهند آورد. پرچم اسلام ناب و اهل بيت در سرزمين ايران با انقلاب اسلامي برافراشته شد.
رئيس شوراي سياست‌گذاري ائمه جمعه کشور اظهار داشت: مردم عزيز و با وفا از روز اول صف خود را از جنايت کاران جدا کردند و با بصيرت دشمن را ناکام گذاشتند. مردم بعد از راهپيمايي با شکوه در نماز جمعه، امروز در سالروز شهادت نبي اکرم گرد هم آمدند تا اعلام کنند که استکبار جهاني را عامل اين جنايات مي دانند و خسارت اين جنايات بر عهده آمريکا و رژيم صهيونيستي است و ملت ايران بموقع انتقام همه اين نامردي ها را خواهد گرفت.


در پايان اجتماع بزرگ امت رسول اللّه (ص) در تهران که با حضور باشکوه مردم برگزار شد، متن بيانيه سراسري اين اجتماع در پنج بند قرائت شد؛ بيانيه‌اي که در آن از دستگاه‌هاي مسئول و قوه قضائيه خواسته شد تا هنجارشکنان و متعرضان به اموال عمومي و نواميس مردم، شايعه‌سازان و دروغ‌پردازان در فضاي مجازي و حقيقي که امنيت رواني جامعه را به مخاطره مي‌اندازند شناسايي و با آنان قاطعانه برخورد عبرت‌آموز کنند.
قسمتي از بيانيه به شرح زير است؛
بسم الله الرحمن الرحيم
وَمَکَرُوا وَمَکَرَ اللَّهُ ۖ وَاللَّهُ خَيْرُ الْمَاکِرِينَ
السلام عليک يا رسول الله، السلام علي اولادک و علي اصحابک
در شرايطي که نظام اسلامي در اوج اقتدار و ملت بزرگ و سرافراز ايران در اوج عزت قرار داشته و با همت و تلاش‌هاي مجدّانه دولت مردمي و دستگاه‌ها در مسائل داخلي و خارجي گشايش‌هايي رخ داده و توطئه‌هاي دشمن يکي پس از ديگري خنثي شده و مواضع مقتدرانه مقام معظم رهبري حضرت آيت‌اللّه‌العظمى امام خامنه‌اي «مدظله العالي» عزتمندي نظام را به نمايش درآورده و سفر و سخنراني رياست محترم جمهور به مجمع عمومي سازمان ملل متحد، دستاوردي ديگر براي نظام بوده و مانور عظيم اربعين، وحدت و قدرت ارادتمندان به اهل‌بيت عليهم‌السلام را به نمايش گذاشته و لذت حضور 21 ميليوني زوار اربعين در طريق‌الحسين عليه‌السلام، کام تشنگان معرفت را شيرين کرده بود، متأسفانه طي چند روز گذشته بانيان و صحنه‌گردانان فتنه‌هاي 78 و 88، معاندين و ضدانقلاب‌هاي خارج‌نشين و پادو‌هاي داخلي غرب و داعشي‌هاي وطني، سازمان‌يافته و آموزش‌ديده با سعي در انحراف افکار عمومي و تحريک افراد و برخي سلبريتي‌هاي وطن‌فروش، آن‌هايي که سال‌هاي سال از رهگذر بيت‌المال، بودجه و صداوسيماي اين کشور به نان و نوايي رسيده و شهرت يافته‌اند.