نباختن را تمرین کردیم

آرمان‌امروز: تيم‌ملي فوتبال ايران در دومين ديداري که با هدايت کارلوس‌کي‌روش به رويارويي با حريف رفته بود، با سنگال به تساوي يک‌بريک رسيد تا بتوان گفت، ملي‌پوشان به شرايطي رسيده‌اند که افکار عمومي نسبت به نتايج جام‌جهاني از نااميدي مطلق به اميدواري برسند.
بازيکنان ايران برابر سنگال به شرح زير است:
سيد حسين حسيني، صادق محرمي، محمدحسين کنعاني‌زادگان (دقيقه 46 - مرتضي پورعلي گنجي)، سيد مجيد حسيني، احسان حاج صفي، سعيد عزت‌اللهي (دقيقه 46- اميد ابراهيمي)، احمد نوراللهي، ميلاد سرلک (دقيقه 46- سامان قدوس)، علي قلي زاده، کريم انصاري فرد (دقيقه 46- عليرضا جهانبخش) و مهدي طارمي (دقيقه 58- سردار آزمون)
در دقيقه 55 اسماعيل ژاکوبس از سمت راست خط دفاعي ايران نفوذي کرد و سانتري را به محوطه جريمه ايران انجام داد. مرتضي پورعلي‌گنجي که براي دفع توپ تکلي زده بود، به اشتباهي توپ را وارد دروازه خودي کرد تا گل اول براي سنگال اينگونه به دست آيد.


گل ايران هم توسط سردار آزمون در دقيقه 64 در حالي به ثمر رسيد که  احسان حاج صفي پس از نفوذ به پشت محوطه جريمه يک و دوي زيبايي با جهانبخش انجام داد و سپس يا سانتري دقيق به شش قدم، باعث شد ،  آزمون با ضربه سر گل مساوي را براي ايران وارد دروازه سنگال کند.