راه‌پیمایی سراسری در محکومیت حمله تروریستی شیراز

آرمان‌امروز- مردم ايران که با خبر حمله تکفيري‌ها به حرم احمد بن موسي، شاهچراغ دچار تالم شده بودند، در شهرهاي مختلف بعد از برگزاري نمازجمعه راه‌پيمايي کرده وضمن محکوم کردن اين جنايت از ترور و تروريست‌ها اعلام برائت کرده  و با خانواده‌هاي شهداي شاه‌چراغ شيراز همدردي کردند.
بر اساس اين گزارش مردم با شعارهاي «مرگ بر آمريکا»، «مرگ بر اسراييل» ، «مرگ بر انگليس» ، «مرگ بر منافق» ، «اي رهبر آماده، آماده‌ايم، آماده» و «مطيع امر رهبريم» از شهدا و خانواده‌هاي‌شان حمايت کرده و يکبار ديگر نشان دادند، با وجود اختلاف‌هايي که به‌طور طبيعي در کشور وجود دارد، در بزنگاه‌هاي مهم و حساس، همه در کنار هم و يک‌صدا مي‌شوند تا نظام را از هر گزندي دور کنند. اين راه‌پيمايي پيامي با اين مضمون به بدخواهان نظام و کشور بود که اختلاف عقيده‌ها نمي‌تواند ذره‌اي در وطن‌دوستي ايرانيان خدشه وارد کند.
در همين‌راستا مردم تهران و سراسر کشور در اين راهپيمايي‌ها ضمن ابراز همدردي با خانواده شهداي حادثه تروريستي حرم حضرت احمدابن‌موسي (عليه‌السلام) انزجار و تنفر خود از دشمنان ايران اسلامي را نشان دادند.
مردم تهران در اين راهپيمايي شعارهايي با مضمون « الله اکبر، ياحسين، لا الله الا الله، يا زهرا، حسين حسين شعار ماست شهادت افتخار ماست، لبيک يا حسين، مرگ بر آمريکا، آشوب گر داعشي پيوندتان مبارک، اين همه لشکر آماده به عشق رهبر آمده، سپاه انقلابي انتقام انتقام » سر دادند.


در پايان تجمع تهراني‌ها، ر تجمع تهران حجت الاسلام والمسلمين سيد محسن محمودي گلپايگاني، رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان تهران بيانيه اين راهپيمايي را قرائت کرد.
در اين بيانيه آمده است: « بسم الله الرحمن الرحيم و سَيعلَمُ الّذينَ ظَلَموا أَي مَنقَلَبٍ ينقَلِبونَ، اين روزها ايران اسلامي شاهد اتفاقات تلخ وناگواري بوده که بيانگر عمق کينه استکبار جهاني و مزدورانش از نظام اسلامي ومردم بيدار وهميشه درصحنه است.
ملت بزرگ وصبور ايران اسلامي طي روزهاي اخير مورد هجمه‌ي وحشيانه دشمنان و درمعرض جنگ ترکيبي زخم خوردگان از نظام اسلامي قرار گرفته  است.
حمله به نواميس مردم، آتش زدن اموال عمومي و خصوصي، به شهادت رساندن حافظان امنيت و بي حرمتي به ساحت مقدس کلام الله مجيد و هتک حرمت مساجد و اماکن و مشاهد شريفه  گوشه‌اي از اقدامات پليدي است که از سر استيصال، توسط مزدوران استکبار جهاني و صهيونيسم بين الملل صورت گرفته و بي گمان هريک از اين ها، گناه نابخشودني است که قطعاً توسط مردم غيرتمند و جوانان برومند کشورمان بي‌پاسخ نخواهد ماند.
گناه عظيم و اقدام پليد حمله به بارگاه ملکوتي و قدسي حضرت احمد بن‌موسي عليهما السلام و جنايت هولناک به شهادت رساندن جمعي از زائران مظلوم اين حرم مطهر نزد هر انسان آزاده محکوم و ننگ ابدي را براي عاملان و زمينه سازان اين اقدام تروريستي در پي خواهد داشت.
همچنين جمعي از مردم مشهد همراه با ساير نقاط کشور امروز پس از برپايي نماز جمعه با شرکت در راهپيمايي جنايت تروريستي داعش در حرم حضرت احمد بن موسي(ع)  در شيراز را محکوم کردند.
مردم مشهد از باب الجواد (ع) حرم مطهر رضوي تا چهارراه خسروي و خيابان شهيد اندرزگو و خيابان آيت الله خزعلي تا چهارراه شهدا را با سر دادن شعارهاي حسين حسين شعارماست شهادت افتخار ماست و مرگ بر فتنه گر و مرگ بر ضد ولايت فقيه، ما ذوالفقار حيدريم فداييان رهبريم/ اي رهبر آزاده آماده ايم آماده پيمودند.
نماز گزاران مشهدي با دردست داشتن پلاکاردهايي مبني بر محکوميت دشمنان و رسانه‌هاي معاند، حمله تروريستي و هتک حرمت به حرم شاهچراغ را محکوم کردند.
گفتني است، راه‌پيمايي در اکثر شهرهاي کشور با شکوهي زياد برگزار شد تا صداي ضد تروريستي ايران به دنيا مخابره شود.