سپاه: پاسخ می‌دهیم

شهادت یک مستشار نیروی هوافضای سپاه  در سوریه  توسط رژیم صهیونیستی سپاه: پاسخ می‌دهیم

در امتداد اقدامات جنایتکارانه و تروریستی رژیم صهیونیستی، یک عضو نیروی هوافضای سپاه در سوریه توسط ایادی این رژیم به شهادت رسید.
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه سه‌شنبه در اطلاعیه‌ای درباره این اقدام تروریستی با اعلام اینکه «صبح روز دوشنبه پاسدار رشید اسلام سرهنگ داوود جعفری از مستشاران نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه، توسط ایادی رژیم صهیونیستی با انفجار بمب کنارجاده‌ای در حوالی دمشق به شهادت رسید»، تأکید کرد: «بی‌تردید رژیم جعلی و جنایتکار صهیونیستی پاسخ این جنایت را دریافت خواهد کرد.»


شهادت با یک کارنامه درخشان
به گزارش تسنیم ، انتشار تصاویری از حضور شهید داوود جعفری در دیدار با رهبر انقلاب حکایت از آن دارد که شهید جعفری در سال‌های گذشته احتمالاً از نیروهای پدافندی حاضر در منطقه خلیج فارس بوده است. 
دی 1394 بود که دو فروند قایق جنگی امریکا که حامل 10 ملوان امریکایی و سلاح‌های نیمه‌سنگین جنگی بود به دلیل ورود غیرقانونی به آب‌های سرزمینی ایران توسط نیروهای سپاه متوقف و سرنشینان آن دستگیر شدند. در آن ماجرا اگر چه مقامات امریکایی ادعا کردند که قایق‌ها به‌دلیل نقص فنی و مسیریابی اشتباه وارد آب‌های ایران شده بودند اما در نهایت با عذرخواهی از جمهوری اسلامی ایران امکان آزادی ملوانان بازداشتی خود را فراهم کردند. 
پس از آن بود که شهید جعفری از جمله پاسدارانی بود که به‌همراه جمعی از همکارانش و سردار فدوی فرمانده وقت نیروی دریایی سپاه به دیدار رهبر انقلاب رفتند. رهبر معظم انقلاب در آن دیدار اقدام سپاه پاسداران را «شجاعانه و ستایش‌برانگیز» خواندند.
برگزاری آیین وداع و اعلام جزئیات مراسم تشییع
آیین وداع با پیکر شهید والامقام داوود جعفری شامگاه دیروز در معراج شهدا و با حضور خانواده شهید، هم‌رزمانش و مردم شهیدپرور شهر تهران برگزار شد. همچنین بر اساس اطلاعیه روابط عمومی نیروی هوافضای سپاه آیین تشییع این مدافع سرفراز حرم از ساعت ۸ صبح امروز (پنجشنبه سوم آذر ماه)، از محل حسینیه امام رضا(ع)جنب ستاد نیروی هوافضای سپاه برگزار می‌شود.