حال خوب اکران فیلم‌های خاص

حرف آخر
 «حرف آخر» به نویسندگی و کارگردانی ابراهیم شفیعی و تهیه‌کنندگی علی شاه‌حاتمی داستان قاضی دادگاهی است که حکم اعدام یک متهم را صادر کرده است اما بعد از صدور حکم به رأی خود شک می‌کند و این مسأله باعث اتفاقات جدیدی می‌شود. در این فیلم سینمایی ایوب آقاخانی، شبنم قلی‌خانی، سهیل محبی، مونا کرمی، ثریا قاسمی، علیرضا استادی، علی باقری، حسن نجاریان، محمدعلى تقوى  و ... به ایفای نقش پرداختند.




عمارتی در مه
فیلم سینمایی «عمارتی در مه» به نویسندگی و کارگردانی محمدعلی ســـــلیمان‌تاش و تهیه‌کننـــــدگی «سیدسجاد میرسید» که در گونه فیلم‌های سایکودرام یا فیلم‌های روانشناسانه ساخته شده، داستان مدیر یک آسایشگاه اعصاب و روان است که از پزشک جوانی، دعوت می‌کند  روی نوع خاصی از بیماران روانی تحقیق کند. با حضور پزشک جوان در مجموعه، او متوجه حوادث غیرمعمول و پیچیده در بین بیماران و کارکنان آسایشگاه می‌شود.

اینان
فیلم سینمایی «اینان» به کارگردانی رهبر قنبری و تهیه‌کنندگی علی برادری سال گذشته در شهر مشهد ساخته شده و داستان عماد، یک جوان ۳۰ ساله را روایت می‌کند که برادرش نیازمند اهدای عضو است. عماد برای یافتن عضو پیوندی راهی مشهد می‌شود اما این سفر طولانی و غیرمنتظره تجربیات و آشنایی با افرادی را در پی دارد که باورهای قبلی‌اش را به چالش می‌کشد و عشقی زمینی، او را به درکی تازه از زندگی می‌‌رساند.

​​​​​​​18