مدارس استان‌تهران امروز هم غیرحضوری شد

به گزارش استانداری تهران، جلسه کارگروه اضطرار آلودگی هوا روز جمعه با حضور اعضا برگزار شد، براساس مصوبات این کارگروه، روز شنبه یکم بهمن‌ماه در همه شهرستان‌های استان تهران به جز دماوند و فیروزکوه کودکستان‌ها تعطیل و تمامی مدارس در مقاطع ابتدایی و متوسطه غیرحضوری و به صورت مجازی دایر است. همچنین آزمون‌های المپیاد‌های علمی دانش‌آموزی در روز شنبه یکم بهمن ماه طبق برنامه برگزار خواهند شد. براساس مصوبات کارگروه اضطرار آلودگی هوای تهران، طرح زوج و فردبرای روز شنبه یکم بهمن ماه از درب منزل اجرا خواهد شد. فروش روزانه مجوز طرح ترافیک برای روز شنبه از سوی شهرداری تهران ممنوع است.
پلیس راهور نیز باید از تردد شبانه کامیون‌ها به جز کامیون‌های حامل سوخت و مواد فاسد شدنی جلوگیری کند. همچنین فعالیت کلیه واحدهای تولید شن و ماسه و آسفالت و بتن آماده و کلیه معادن شرکت سیمان تهران ممنوع خواهد بود. همچنین شهرداری‌ها باید نسبت به جلوگیری از روشن ماندن و درجا کار کردن اتوبوس‌ها و مینی بوس‌ها در پایانه‌ها اقدام کنند. واحدهای اورژانس نیز باید نسبت به استقرار در میادین اصلی اقدام کنند. از شهروندان تقاضا شده است از تردد غیرضروری خودداری کنند و در صورت لزوم از ماسک مناسب N95 استفاده کنند. همچنین رؤسای ادارات با تقاضای مرخصی مادران دارای فرزند دانش‌آموز موافقت کنند.
سایر اخبار این روزنامه
آشفتگی و استیصال حامیان تروریسم از امنیت‌آفرینی سپاه ورود اروپا به تونل تاریک! (یادداشت روز) اخبار ویژه وزیر خارجه عربستان: عادی‌‌سازی روابط با اسرائیل به نفع منطقه است! 10 کالا با نرخ شهریور پارسال مشمول کالابرگ الکترونیکی شد دلیل خشم کشورهای غربی علیه ایران ارائه سبکی نو از زندگی با حفظ اصول و ارزش‌های زنان است ایران و اوراسیا برای افزایش 10 میلیارد دلاری حجم تجارت به توافق رسیدند تظاهرات 2 میلیون نفری همزمان با اعتصاب سراسری در 200 شهر فرانسه علیه سیاست‌های اقتصادی ماکرون مدیرمسئول کیهان: نامعادله «کلوخ و سنگ» برای اتحادیه اروپا پشیمان‌کننده است! سپاه پاسداران رکن رکین و نقطه قوت جمهوری اسلامی است بیانیه‌ وزارت اطلاعات درباره ابعاد ضربه به سرویس جاسوسی انگلیس درس‌هایی که هدف نهایی نهضت را مشخص کرد مدارس استان‌تهران امروز هم غیرحضوری شد استرداد 2 متهم اصلی سرقت از صندوق امانات بانک ملی به کشور آشفتگی و استیصال حامیان تروریسم از امنیت‌آفرینی سپاه آشفتگی و استیصال حامیان تروریسم از امنیت‌آفرینی سپاه