رژیم صهیونیستی در میان ملل محور مقاومت محاصره شده است

سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح صبح دیروز (سه‌شنبه 18 بهمن‌) در مراسم تجدید میثاق فرماندهان و مسئولان نیروهای مسلح که در حرم بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی برگزار شد، گفت: روز به روز وحدت، برادری و هم‌افزایی نیروهای مسلح ارتقاء و افزایش پیدا کرد و امروز در بهترین وضعیت از دوستی و برادری و همکاری و هم‌افزایی بین سازمان‌های نیروهای مسلح هستیم.
سرلشکر باقری با اشاره به خودکفایی دفاعی کشورمان بیان کرد: قدرت دفاعی بازدارنده جمهوری اسلامی ایران در روزهای اول پیروزی انقلاب اسلامی به حدی بود که فقط 5 درصد از تجهیزات در داخل تولید می‌شد. اما، امروز بیش از ۹۰ درصد تجهیزات و تسلیحات نیروهای مسلح در داخل تولید و به کار گرفته می‌شود.
وی افزود: خودکفایی نیروهای مسلح امروز در نقطه‌ای قرار دارد که کشوری که روزی از داشتن کوچک‌‌ترین تجهیزات محروم بود، تجهیزات و تسلیحات تولید آن درخواست‌کننده‌های فراوانی در جهان پیدا کرده است.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به تهدیدات صهیونیست‌ها علیه کشورمان تصریح کرد: اگر رژیم صهیونیستی امروز تهدیداتی را مطرح می‌کند اما به خوبی می‌داند که قدرت اعمال هیچ‌گونه تهدیدی را ندارد و در میان کشورها و ملل محور مقاومت محاصره شده است که این موضوع نیز از برکات انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) و رهبری معظم انقلاب است و روزبه‌روز این قدرت نابودی این رژیم را فراهم خواهد کرد. وی ادامه داد: مسیر قدرت افزایش حوزه دفاعی و بازدارندگی قدرت و توان در حال ادامه است و واحدهای انتظامی و امنیتی ما امنیت مثال‌زدنی را برای کشور در مرزها و داخل برقرار کردند. نیروهای مسلح بر اجرای ماموریت ذاتی خود در دفاع از زمین، هوا و دریا و برقراری امنیت در مرزها و سراسر کشور با تمام توان خود حرکت می‌کنند و تلاش دارند که هیچ‌گونه کاستی در این زمینه وجود نداشته باشد.


سپاه در دفاع از ملت‌های مظلوم و حتی حوادث و بلایای طبیعی در کنار آنان است
همچنین سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه نیز در حاشیه آئین تجدید میثاق فرماندهان و مسئولین عالی‌رتبه نیروهای مسلح با آرمان‌های امام و رهبری در حرم مطهر امام خمینی(ره) وقوع جنگ‌های بزرگ و پدیده تکفیر در سرزمین‌های اسلامی را مولود سیاست‌های ویرانگر قدرت‌های استکباری به‌ویژه آمریکای جنایتکار و برخی متحدان اروپایی آن از جمله انگلیس و نیز رژیم غاصب صهیونیستی توصیف و تصریح کرد: سپاه همچنان در همه ماجراها از تهاجمات و جنگ‌ها تا برقراری امنیت، مقابله با تروریست و اشغالگری، دفاع از ملت‌های مظلوم و حتی حوادث و بلایای طبیعی کنار ملت‌های مسلمان و به‌ویژه ملت عزیز ایران ایستاده و حمایت خود را در عمل به آنان اعلام می‌کنیم.
وی ضمن تاکید بر اینکه امدادرسانی سپاه به هموطنان در مناطق زلزله‌زده خوی تا مرتفع شدن آلام و مشکلات آنان تداوم دارد؛ با تسلیت جان‌باختن جمعی از مردم ترکیه و سوریه در پی وقوع زلزله در این کشورها، عنوان کرد: به‌عنوان فرمانده کل سپاه به نیابت از پاسداران اعلام می‌کنم که سپاه با همه وجود آمادگی دارد توان و امکانات امدادی و پشتیبانی و آمادگی خود را در اختیار مردم که در زلزله اخیر در ترکیه و سوریه مورد آسیب واقع شده‌اند،
قرار دهد.