درب ایران خودرو همچنان روی یک پاشنه می چرخد

آرمان امروز: روز گذشته خبر برکناري محمد خطيبي مديرعامل ايران خودرو با بازتاب گسترده اي همراه شد در واقع حضور خطيبي بر بزرگترين خودروساز ساکن جاده مخصوص حتي در اين مدت کم با حواشي زيادي همراه بوده است . از فروش خارح از نبوت خودرو نوبت به صدا وسيمايي ها گرفته که درنهايت با بگم بگم ها و افشاگري هاي مديران آنها همراه بود تا فروش و عرضه خودرو به مديران اين شرکت و البته در کنار اين موضوعات شائبات ايجاد شده درباره صورت هاي مالي ايران خودروهمگي دست به هم داد تا علاوه بر ترکيب هيات مديره مديرعامل ايران خودرو نيز برکنار شود و عليمردان عظيمي، رئيس هيئت مديره سايپا بر مسند ايران خودرو تکيه زند . موضوعي که تجربه نشان داده تغيير مديريت در خودروسازي ها گزينه چندان قابل استناد نبوده و تا زماينکه سرکت هاي خودروسازي به ويژه ايران خودرو به بزرگترين حيات خلوت دولت ها تبديل شده اند و وزارت صمت از هر طريقي سعي دارد تا سود آن را تامين کند درب همچنان بر روي همين پاشنه خواهد چرخيد
با توجه به حواشي پيش آمده در عرضه هاي بدون ضابطه و ايجاد حواشي فراوان و همچنين وجود شائبه در صورت هاي مالي ايران خودرو از صبح امروز اخباري غير رسمي منتشر شد که حاکي از کنار رفتن مهدي خطيبي، مديرعامل ايران خودرو است.
اين نکته را هم بايد در نظر گرفت که امروز اعضاي جديد هيئت مديره ايران خودرو هم اعلام مي شود و همين احتمال تغييري اساسي در مديريت اين گروه خودروسازي را افزايش مي دهد.
حواشي پيرامون فروش هاي بي‌ضابطه فروش هايما S8 به مديران اين شرکت آغاز شد و اين حواشي همچنان ادامه دارد.عليمردان عظيمي، رئيس هيئت مديره سايپا تا ساعاتي ديگر جايگرين مهدي خطيبي مي شود.