بارش باران در نقاط مختلف کشور

رئيس مرکز ملي پيش‌بيني و مديريت بحران مخاطرات وضع هوا از بارش باران در نقاط مختلف کشور و خيزش گردوخاک در استان‌هاي غربي خبر داد. صادق ضياييان ادامه داد: شنبه (13 اسفند) در برخي نقاط استان‌هاي غربي، دامنه‌هاي زاگرس و البرز مرکزي و يکشنبه (14 اسفند) در برخي نقاط خراسان رضوي بارش پراکنده گاهي رعدوبرق پيش‌بيني مي‌شود.
به گفته رئيس مرکز ملي پيش‌بيني و مديريت بحران مخاطرات وضع هوا، دوشنبه (15 اسفند) با ورود موج بارشي به کشور در استان‌هاي شمال غرب، غرب و سه‌شنبه (16 اسفند) علاوه بر اين مناطق در نواحي مرکزي، سواحل شمالي و دامنه‌هاي جنوبي البرز بارش رخ خواهد داد.
وي افزود: از شنبه تا دوشنبه وزش باد گرم جنوبي همراه با افزايش دما در استان‌هاي ساحلي خزر و سه‌شنبه با شمالي شدن جريانات بر روي درياي خزر، کاهش محسوس دما رخ خواهد داد.
افزايش آمار کرونا


 بنابر اعلام وزارت بهداشت، از پنجشنبه تا جمعه 222 بيمار کوويد 19 در کشور شناسايي شدند و متاسفانه در اين بازه زماني سه بيمار نيز جان خود را به دليل اين بيماري از دست دادند که 115 نفر از آنها بستري شدند. در اين مدت 3 نفر از بيماران کوويد19 در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان اين بيماري به 144 هزار و 867 رسيد. 324 نفر از بيماران مبتلا به کوويد19 در بخش‌هاي مراقبت‌هاي ويژه بيمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند. در حال حاضر هيچ شهرستاني در وضعيت قرمز کرونا نيست، شش شهر در وضعيت نارنجي، 94 شهر در وضعيت زرد و 348 شهر کشور نيز در وضعيت آبي قرار دارند.