چه نیکوست که ما ملت‌های عدالت‌خواه با یکدیگر بیشتر آشنا شویم

آرمان امروز: رهبر انقلاب در پيامي خطاب به ملت‌هاي اسپانيولي‌زبان: چه نيکوست که ما ملت‌هاي عدالت‌خواه با يکديگر بيشتر آشنا شويم و هم‌افزائي کنيم. همزمان با رونمايي از نسخه اسپانيولي کتاب خاطرات دوران مبارزات رهبر انقلاب اسلامي در کاراکاس، پيام حضرت آيت‌الله خامنه‌اي به ملت‌هاي اسپانيولي زبان منتشرشد. رونمايي از نسخه اسپانيولي کتاب خاطرات دوران مبارزات رهبر انقلاب اسلامي با عنوان «سلول شماره ‌14» طي مراسمي در شهر کاراکاس پايتخت کشور ونزوئلا و درکنار نمايشگاه فرهنگ دوستي ايران و ونزوئلا به همت فعالان فرهنگي ونزوئلا و اسپانيولي‌زبانان باحضور شخصيت‌هاي فرهنگي ايران و ونزوئلا برگزار شد. متن پيام رهبر انقلاب اسلامي به اين شرح است:
بسم الله الرّحمن الرّحيم
اگر توانسته باشم به وسيله‌ي اين کتاب با شما اسپانيولي زبانان ارتباط بگيرم، بسيار خرسند خواهم بود. اين بخش کوتاهي از سرگذشت من است. چه نيکو است که ما و شما و همه‌ي ملت‌هاي عدالت‌خواه با يکديگر بيشتر آشنا شويم و بيشتر هم‌افزائي کنيم. نيکروزي شما را از خدا مي‌خواهم.
سيّدعلي خامنه‌اي


شايان ذکر است کتاب سلول شماره 14 خاطرات و زندگينامه آيت‌الله خامنه‌اي را در دوران مبارزه با رژيم دست‌نشانده استکبار و پيش از پيروزي انقلاب اسلامي روايت مي‌کند. اين اثر ترجمه اسپانيولي کتاب «ان مع الصبر نصرا» است که پيش از اين به زبان عربي منتشر و نسخه فارسي آن با عنوان «خون دلي که لعل شد» در اختيار علاقمندان و اهالي کتاب قرار گرفته بود.